{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

Mormis er væk. HJÆLP ! {{forumTopicSubject}}

EFTERLYSNING !!! Voldum og omegn.. HJÆLP ! Maggie har været væk i 6 dage nu og er meget bekymret!! Har noge set hende ?? død el levende.. er hun lukket inde i et skur ??? Please hjælp mig med at finde hende! hun har to små killinger.. smiley Hun er langhåret, lys/grå/sølv med mørk maske, hale og poter.. Savner hende!

mit nummer er 26 28 43 13 hvis nogen sku ha oplysninger om Maggie...! også hvis i bare har set hende for et par dage siden.. smid en sms.. på forhånd tak!!

Det er min venindes kat der er væk. Killingerne er 5 uger gamle og spiser lidt selv og så får de jo så mælkeerstatning men de mangler deres mor smiley Hvis der er en gruppe herinde med efterlysninger må i gerne smide den der også


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mormis er væk. HJÆLP !
  • #1   15. sep 2011 Hejsa

    Er hun øre/chipmærket?

    Det meste af nedenstående er sakset fra en anden tråd, hvor Tinka har givet mig lov til at 'genbruge' hendes rigtigt gode råd.
    Derudover har jeg fundet:
    http://fals.dk
    (link fjernet)
    (link fjernet)


    http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=67146

    Pia D - Hvis det er nedenstående, du tænker på, så er det mig, der har forfattet det. Du må hjertens gerne kopiere:)

    HVIS DIN KAT LØBER VÆK

    Led efter katten - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)

    Lad om muligt et vindue stå åbent.

    Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.

    Katten kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.

    Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.

    Sæt efterlysningsopslag (med foto af katten) op i lokalområdet.

    Efterlysningsannonce i lokalavisen

    Sæt efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger.

    Og efterlys på diverse kattefora.

    Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
    Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister.
    http://danskkatteregister.dk/
    http://www.katteregister.dk
    Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).

    Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.

    *******************************************************************************
    Jeg håber i finder hende hurtigt og håber du er rar at opdatere tråden her, når hun er hjemme igen.

    Held og lykke
    Pia


  • #2   15. sep 2011 Tak det var nogen helt fantastiske råd og links har sent dem videre til hende. Skal nok opdatere når jeg hører noget smiley

  • #3   15. sep 2011 Heidi: Det ved jeg ikke noget om. Hun har allerede afvist killingerne lidt for nogen uger siden så killingerne har fået mælkeerstaning i lidt tid men derfor kal hun jo alligevel hjem så de kan lærer lidt af hende alligevel

  • #4   15. sep 2011 Er der nogen grupper for nogen der mangler en kat? Jeg kan se en af mine andre venner har taget en forvildet kat til sig og søger ejeren. Det er en grå perser med hvide aftegn

  • #5   15. sep 2011 Heidi: Åh. nej håber jeg virkeligt ikke smiley Men nu er det jo ikke det indlægget handler om så er der nogen grupper hvor man kan efterlyse katte og ejere herinde?

  • #6   15. sep 2011 Hvor er det dog fantastisk når sådanne optimistiske og glade mennesker som Heidi kan løfte stemningen i en desperat situation... Sikken medfølelse og sympati smiley

    Gode råd er åbenbart meget dyre, siden de skal komme på den måde...


Kommentér på:
Mormis er væk. HJÆLP !

Annonce