Hvad koster ormekur? Hvad koster ormekur?
Jeg må endnu engang erfare at min kat har fået bendelorm. Jeg har længe haft noget pulver til det, min mor i sin tid har fået af en dyrlæge, men det lader ikke rigtig til at virke, muligvis fordi det er for gammelt. Jeg ser godt nok ikke så tit til orm efter kuren, men han bliver forsat ved med at være mager om ryggen.
Så jeg tænker selvfølgelig at tage et smut til dyrlægen efter en ny kur. Men jeg vil gerne være lidt på forkant, og høre hvad sådan noget egentlig koster...
Som fattig studerende vil jeg selvfølgelig spare hvor jeg kan, og høre om man kan få sådan noget (billigst mulig) uden at jeg behøver at tage katten med til dyrlægen, bare for at få bekræftet hvad jeg allerede godt ved, i håb om at kunne slippe for et dyrt dyrlæge honorar.
På forhånd tak for hjælp
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
okt 2007
Så kunne jeg da hurtigt blive fattig
2-300 kr synes jeg lyder helt vildt dyrt!
Og så kommer prisen for pillen vel oven i også?
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Og det er en rigtig dårlig ide at medicinere en kat med noget man ikke helt ved hvad er og oveni kan være for gammelt.
Jeg synes du skal bestille en tid med det samme og få ham undersøgt.
feb 2005
Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 67
Det er jo let nok at sige at jeg skal have dyret til dyrlæge, hvis jeg ikke har råd til det..
Jeg tror jeg ringer og ser om ikke jeg kan få noget medicin uden nødvendigvis at skulle tage ham med..
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Det lyder måske hårdt, men dette er et faktum.
Jeg har fået dem alle til at sætte mindst 100 kr ind på en kattekonto, hvis der skulle ske noget forudset. Kontoen skal ikke bruges til foder og legetøj, men kun til dyrlæge.
okt 2007
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Min økonomi ændres til næste sommer - jeg begyndte nedtrapningen for et års tid siden - de rigtige hjem skal også lige vise sig ...
Hvad koster ormekur?