{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

kommer han hjem igen ? {{forumTopicSubject}}

jeg har ikke set Obelix siden fredag, han plejer altid at komme løbende når jeg kommer hjem fra kursus og har hentet datteren, både obelix og min datter er som pot og pande, han leder efter hende når hun er på weekend hos sin far og hun har kigget efter ham siden i fredags...

han plejer altid at komme når jeg kalder men nu er jeg oprigtigt bekymret, har været ude og kigge i nærområdet hver dag siden søndag, men han er ikke at finde...

,hans papirer er forsvundet i en flytning så kan ikke hans tattoo nummer og har heller ikke fået flyttet hans adresse endnu, fordi at jeg har manglet papirerne..det er bare noget rod...

hvad gør jeg, både mig og min datter savner ham...
hvad er jeres erfaring, kommer de hjem efter flere dage?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kommer han hjem igen ?
  • #1   20. sep 2011 Ja det kan de sagtens, men forstår din bekymring. Hvis han er vant til at være ude, burde han jo kende området og duftene.

    Hvad med at sætte sedler op med billed og oplysninger, så er der måske nogle der har set ham..


  • #2   20. sep 2011 han har været ude siden slutningen af juni så han ved jo hvor han bor...

    hvor lang tid skal han være væk før jeg bør tænke på at anskaffe mig en ny, for vil jo ikke anskaffe mig en hvis jeg ved han kommer igen


  • #3   20. sep 2011 må lige lave en seddel imorgen...

    det undre mig virkelig for han kommer jo når jeg kalder og han kommer altid når han hører jeg kommer hjem...

    er så naiv at hver morgen fylder jeg hans skål med frisk vand og hans skål med kylling i håbet om at IDAG kommer han hjem...


  • #4   20. sep 2011 vi bor i rækkehus i boligselskab, og når han er gået ind i mit skur har jeg prøvet at "skræmme" ham for var så bange for at han skulle ende i en eller andens skur, men måske det er sket alligevel.

    bør jeg sætte en dusør på eller?


  • #5   20. sep 2011 her er bare over 300 boligere, så det er mange sedler, tror bare jeg istedet sætter op rundt omkring

  • #6   21. sep 2011 ... så er der vel ca. 300 skure han kan være blevet lukket inde i smiley
    Jeg ville ikke holde mig tilbage fra at stemme 300 dørklokker, og gå rundt ved samtlige skure og kalde.

    Håber han snart er hjemme i god behold!


  • #7   21. sep 2011 Der er sådan en port ind til hver forhave, og hvis den er låst så kan jeg ikke komme derind... Hænger osse op i de butikker lige i nærheden, samt hvis han ikke er hjemme når næste beboerblad skal laves så sætter jeg osse deri...

  • #9   21. sep 2011 han er kastereret... og har været det i 3-4 år

  • #11   21. sep 2011 Han kan forsøge at finde tilbage til jeres gamle bopæl, det er der nogen katte der gør. Ring til dyrlægen, der lavede hans tattoo, han har den også.
    Lukket inde, kan han sagtens være, så det er vigtigt at du sætter mange sedler op. En dusør, vil sikkert hjælpe. Snak med nogle af børnene i området, de er rigtigt gode til at lede og finde.

    Katte kan være væk i meget lang tid, der er eksempler på flere år. Så jeg synes ikke du skal skynde dig at få fat i en anden. For hvad så, hvis han pludseligt kommer hjem ? Jeg håber du finder ham, det er en grim tid vi går i møde, når man er kat og ude.


  • #12   21. sep 2011 susan vi bor tæt på en vej, men det er ikke voldsomt mange der kører der, men dem der gør træder godt på speederen, desværre...
    har osse gået og kigget...

    marianne, der er han ikke kommet til for der bor min mor...
    grunden til at jeg tænker på at anskaffe mig en anden er for min datters skyld, hun lider af en kronisk sygdom og er til dage meget ked, men når hun så ser obelix blir hun altid glad, og han har givet hende så meget.


  • #13   21. sep 2011 Se det kan jeg sagtens følge, det kender jeg selv til. Men du skal være forberedt på at du så pludseligt kan stå med 2 katte. Det var mere det, der var min pointe.

  • #14   21. sep 2011 vi må gerne have 2 så det er ikke et problem, det lyder måske dumt, men hvis jeg anskaffer en ny og han kommer hjem, kan jeg så risikere at han render igen?

  • #15   21. sep 2011 ja, det kan du faktisk godt. Nogle katte har det med at finde nyt hjem, hvis de finder noget de synes er bedre. Jeg har for mange år siden, selv "mistet" en kat på den måde, da jeg fik min datter. Det passede ikke mors mis at der kom en og tog hendes tid. Så hun flyttede ca 1½ km væk

  • #16   21. sep 2011 **hvis han ikke er hjemme når næste beboerblad skal laves så sætter jeg osse deri...**

    Så håber jeg, at det beboerblad udkommer temmelig meget oftere end beboerbladet i min boligforening. Hvis katten er lukket inde, hvilket slet ikke er usandsynligt, så er der ingen tid at spilde.


  • #17   21. sep 2011 Jamen er osse ved at lave sedler... Som blir hængt op fredag...


Kommentér på:
kommer han hjem igen ?

Annonce