{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  perser exotic
  • #2   21. sep 2011 det er exotic jeg mener :o)
    troede de hed perser exotic hihi
    vil det sige at pelsen på en exotic er lige som en huskat alt så kort og som sådan ikke behøves at redes andet end hvis man vil af med de døde hår eller er den vigtig at de blive redt igennem en gang i mellem ?
    jeg er især intressere i at vide hvordan deres sind er :o)

• #3   21. sep 2011 hov tænkte på syndtes jeg har set ved nogen perser at der er deres hovede ikke helt så fladt
    kan man også finde det ved exoticen?

• #5   21. sep 2011 GitteS tak for dine svar vil lige få læst dit link
    det med næsen var mere fordi jeg ikke bryder mig så meget om det helt flade ansigt
    jeg syndtes nok jeg harved høret om en eller anden lidelse som man skulle sår få den er chekket få kunne bare ikke lige huske hvad den hed :o)
    hmm okey ekke helt så kort som en huskat men heller ikke så lang som en similang håret
    kan der opstå filt knuder hvis man ikke for børstet ?

• #7   21. sep 2011 Har en perser og hun er SÅ kælen så man tror det er løgn smiley Hun kommer når man kalder, beskytter sin "mor" og snakker uafbrudt smiley

• #9   21. sep 2011 GitteS: Helt præcist smiley

• #10   21. sep 2011 jeg bor i esbjerg så hvis du kender nogen her omkring ville det være dejligt
    kunne godt tænke mig at møde denne type kat :o)
    hvordan er deres inegi nevo
    tænker at alle killinger er ret livlige og legesyge men ellers
    og vil de kunne funger som alene indekat

• #11   22. sep 2011 vi har en dejlig en af slagsen... speciel i sind, meget sjov kat, har aldrig kendt magen, hun er herlig, slikker på os når vi aer hende, får sine flip trods hendes 6år, ja lidt af en hund faktisk, hun kan bedst lide mig - selvom hun har boet ved os længe, jeg kan hoppe og danse forbi hende uden hun viger for mig, hun bliver siddende på sin mås - men er det manden eller sønnen så fiser hun afsted. hun fungere fint i familien, hun leger med hunden - herligt sind

• #12   22. sep 2011 uuh ja og så SNAKKER hun, jøsses man får aldrig det sidste ord

Kommentér på:
perser exotic

Annonce