{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Uoverensstemmelser i flokken {{forumTopicSubject}}

Midt i juli fik jeg den her hankat, en af mine "gamle" killinger fra 2009 som er bror til Misse og Bøllemis..

Lion som han hedder, er en meget bestemt herre, der har været vant til at alting kun handlede om ham, han har boet alene...

Nu er han jo så kommet her, hvor der i forvejen var 3 voksne katte og 2 killinger (som dog flytter herfra så snart nogen vil købe dem)..

Og det har været lidt af en omvæltning for ham, og han har gået og været noget stresset og hys over det...

Nu er han så faldet til, han har bundet sig UTROLIGT meget til mig, og jeg er faktisk også blevet rigtig glad for ham...

Men ham og Misse er altså ikke ligefrem perlevenner..

Misse har altid været alfahun i hjemmet, og nu kommer Lion så og prøver at vælte hende af pinden, hvilket resulterer i en masse hvæsen, skrig og skrål (dog kun fra Misses side), det bliver dog ved det, der har ikke været nogen kampe, der er kun blevet langet lidt ud..

Misse bryder sig bestemt ikke om det når Lion render efter hende og så hyler hun op som en anden ... Jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det, men hun lyder MEGET utilfreds, og det er der ikke noget at sige til når han trænger hende op i en krog...

Den første måned havde jeg en Feliway i stikkontakten og det gik faktisk ok, da den så løb tør begyndte det for alvor at give problemer og jeg satte en ny Feliway i, som har dæmpet gemytterne lidt...

Men der er dog stadig lidt tumult af og til...

Dog synes jeg det går lidt bedre, de kan jo sagtens spise af samme skål, og den ene kan også fint ligge på mit skød mens den anden ligger ved siden af...

Hvad tror I ?
Skal det bare have tid, indtil de har fundet deres endelige plads i hierarkiet?

Min egentlige plan var jo at få Lion omplaceret, men jeg synes jo selv at det er begyndt at gå ok, dog stadig med en masse uoverensstemmelser....

Jeg synes dog ikke der er lige så meget uro i flokken som til at starte med..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uoverensstemmelser i flokken
Kommentér på:
Uoverensstemmelser i flokken

Annonce