1.129 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
loppeangreb HJÆLP råd søges loppeangreb HJÆLP råd søges
vores lile killing har lopper BIG time. og selvom den ikke er i huset så får ungerne vildt mange med ind når de er sammen med dem så de begge nu ligner 2 med skoldkpper nogen der har råd til at afhjælpe kløen på børnene og mig evt hvordan man kan undgå angrebet.
killingen er blevet behandlet med dryp i nakken og spray og alt indendørs er også sprayet. men har på 5 min mast 25 lopper på hvert barn
HHHJJJJJJÆÆÆLPPPP
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 504
aug 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
:-O. Det håber jeg fandme ikke du har!!! Det er dødeligt giftigt for katte.
aug 2011
dec 2006
Lopperne (loppeæg- og larver) ER i jeres hus nu, så der skal også loppebekæmpes. Og evt. andre katte i husstanden skal også behandles.
Prøv at skrive "lopper" eller fx "advantage" i søgefeltet. Der har været masser af tråde med råd til loppebekæmpelse.
aug 2011
aug 2011
dec 2006
Mod kløe fra lopperne vil jeg tro at det er Lidokain eller Etono gel du skal have fat i, men spørg på apoteket.
Om man kan smøre sig med noget for at undgå at blive bidt, ved jeg ikke... måske noget lavendelduftende creme. (lopper skulle ikke kunne lide lavendel)
aug 2011
jeg skal selvfølgelig have sprayet resten af huset imorgen når ungerne ike er hjemme så soveværelser osv også kan bekæmpes....
dec 2006
God ide at gå i krig med værelserne også. Vask dyner, puder osv (eller smid det i dybfryser, hvis du har en der er stor nok).
aug 2011
men må prøve de cremer der for specielt knejten på 4 kradser sig total blodig på hele kroppen
aug 2011
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.290
Jeg har kæmpet med dem begge for at dryppe dem med Advantage, men min frygt er, at for meget af produktet er havnet i pelsen og ikke på huden hvor det gør gavn! Nu venter jeg så på at jeg kan give dem igen, der skal jo gå 3 uger imellem behandlingerne.
Nu går jeg og overvejer at prøve det loppemiddel der skal gives som injektion hvert halve år, men jeg har nogle betænkeligheder ved den form for "depot-gift".
Jeg skal snart frem med rumspray igen, for de springer på mig!
Hvis jeg kunne isolere, så lopperne ikke kom ind, så gjorde jeg det - SUK!
loppeangreb HJÆLP råd søges