{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.935 visninger | Oprettet:

Kælenavne {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

jeg synes lige det kunne være sjovt, at høre, hvad jeres katte hedder, og hvad i egentlig kalder dem.
Jeg kommer nemlig altid til at kalde mine katte noget andet med tiden.

Fx min første kat - Cornelius, blev altid kaldt for meljo.
Min anden kat, Pjevs, blev til pæves.

Og min nuværende kat, Putte, bliver kaldt musen. Først var det putte musen, men nu er det bare blevet musen.

Gør I også sådan? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kælenavne
  • #1   26. sep 2011 Min gamle kat Charlie, kom til at hedde mis-kat (sagt hurtigt, så det lød som "Min Skat") det var det bedste at komme ind af døren og råbe "HEEEJ MIS-KAT! Jeg er hjeeemmeeee!"

    Ellers blev kan kaldt katte-mis, efter Anders Anden Mathesen enormt irritrende joke (som jeg ikk kan huske pt.)

    Og så var der alle de der tossede navne, der bare kom hen ad vejen. som Trold, Basse, Møg-kræ (Ment på en sød måde) Buller, osv osv osv. smiley

    Jeg får en lille ny her om noget tid, som hedder Kaizer. Men jeg er sikker på, at han kommer til at hedde alle mulige mærkelige ting ved siden af også smiley


  • #2   26. sep 2011 Hehe, ja det er sjovt ikke, hvordan det bare kommer helt automatisk. Jeg siger også alle de der og skattepige smiley

  • #3   26. sep 2011 Uha kære børn mange navne..
    Smukkeste, nussepusser, en hedder Never Never Never never mooooreee..hun hedder Never more..så er der den smukkeste af alle..

    Her er os en der bliver kaldt Kimben.. hi hi.. hun er så grov pog fræk ved de andre..det er ment kærligt..


  • #4   26. sep 2011 Min kat er døbt Silja, men er altid blevet kaldt Mulle, Moodles eller dronning Mulle.

    Mine forældre har haft nogle sjove nogle.
    Stinne, en 3-farvet hunkat, blev til Terrorist og senere blev det til T-mis.
    Tiger blev til Twiggy og Twigs.

    Min brors kat hedder Mushu men bliver kaldt Mioffe.

    Synes aldrig man holder sig til de navne man giver dyrene smiley


  • #6   26. sep 2011 Rigtige navn: Hector
    Kælenavn:
    Min kæreste kalder ham Manse - og engang imellem Hector
    Jeg kalder ham Nuller og Putput og Snutti

    Men han bliver kaldt hvad der lige ligger for tungen: Snuller, guttinutti osv smiley


  • #7   26. sep 2011 rigtige navn Mr. Twitches
    kælenavne enten mr. T eller Ches men mest Ches og hvis du skal kalde på ham så skal det helst være Ches eller nogle gange duer Mr T også til at få ham til at komme hen til en smiley


  • #8   26. sep 2011 Elvis er blevet til "Lille E" ellers "Mors dreng"
    Freddie er blevet til "Dissen". eller "Tyksak".


  • #9   26. sep 2011 Hehe, det er sjovt ikke. Tit er det noget der ligger langt fra det rigtige navn.

  • #10   26. sep 2011 Yepd!
    Tarzan blev til "Gummi" - og han kom når jeg kaldte:-)
    Mads blev til "Manse"
    Emil bliv til "Lille Smil" eller "Bil"!
    Trold blev til Troldepus

    Så havde jeg en kat som teenager der hed Kvaks! Han kvækkede som en frø, men da han blev kønsmoden kunne han råbe meeeget højt.
    Så blev han kaldt "Vovs" eller endnu værre "Sovs":-)


  • #12   26. sep 2011 Fluffy: Flødeskæg, mus, skat
    Lulu: Nulle, Smukke
    Tiger: Tigermis, lille mus smiley


  • #13   26. sep 2011 Feline er blevet til: Fimse (Fimse-barnet)
    Bimse
    Bølle
    Bim-bam
    og så mandens favoritter; Pølle og Fim-banan....


  • #14   26. sep 2011 Min pige hedder Malou
    Kælenavne: musse pige, skatte pige

    Min ene dreng balou
    Kælenavne: musse dreng, mors dreng, basse

    Min nye lille dreng blue O'Malley
    Kælenavn: O'Malley, men han skal nok få flere osse.

    Så ja kært barn har mange navne. smiley


  • #15   26. sep 2011 Min Gaia bliver kaldt for: Dronningen, suuure prut og Gaio
    Min Lua bliver kaldt for: Prinsessepigebarn, prut-fis,


  • #16   26. sep 2011 Mine hedder kahlua og Dooley og da de stort set altid laver alt sammen, også ulykker, blev det hurtigt til Kahdoola... Reagere de begge to på nu smiley

  • #18   26. sep 2011 Min hedder Noob, meget mærkeligt navn i know smiley
    Blir kaldt noobs , noobie , noober woober , nullerpuller , kattekat og retardo (kærlig ment self) smiley


  • #19   26. sep 2011 Hos os hedder den mindste altid lille fyr, selvom det er en pige..
    Bastian hedder Bassen
    Jasmin hedder Jassen eller fede dorit
    Dior (som nu er lille fyr) kalder jeg grimme eg smiley hun er nu gudesmuk, men kommer til at tænke på hjulben når hun løber for det går temmelig stærkt.


  • #20   26. sep 2011 Haha, det synes jeg faktisk er ret sjovt alle de forskellige navne smiley

  • #22   27. sep 2011 Uhh mine har mange smiley

    BimBam bliver kaldt: Prutskid, putteskid, puttemis, puttepige, missekat, tissemis og Christian kalder hende skatter smiley

    Trouble bliver kaldt: Løvemis, Tigermis, prutskid, pruttekat, pyllerrøv, tøsemis, tissemis og troublemis smiley

    Og de hverken tisser meget eller prutter. aner ikke hvorfor jeg kalder dem det, det gør jeg bare smiley


  • #23   27. sep 2011 nårh ja. både trouble og bimbam bliver kaldt tykke og fedemis smiley

  • #24   27. sep 2011 til dagligt bliver Simba kaldt simsen, os det han lystre bedst på, men som kælenavne bruger vi os sims, bims, snimba, dimba.

    bobby bliver til dagligt kaldt bobs , men engang imellem bliver han os kaldt bob-skid, bobski,


Kommentér på:
Kælenavne

Annonce