Åh. ventetiden er laaang! {{forumTopicSubject}}
Jeg synes der er evigheder til jeg får min missepige hjem den 5 nov. såfremt hun er klar.
Nu har jeg læst en del om katte og sådan men tænkte at jer garvede kattefolk måske har et par ekstra fif det må være i forhold til aktivering, de første dage, ja hvad som helst kom med det.
Og så vil jeg lige høre om i synes det dumt at hente hende den 5 jeg skal nemlig holde fødselsdag for familien dagen efter vi bliver ca. 10 men er bange for det nok er for stressende for hende når hun lige er kommet fra mor så måske det var bedre at hente hende når gæsterne er gået? Men så er der kun en aften og så skal hun være alene fra om morgen næste morgen i 6-7 timer. Skal jeg vente helt til weekenden efter istedet? Så får hun også en ekstra uge ved mor? På den ene side vil jeg bare have hende hjem! På den anden så synes jeg nok det er bedst at give hende en uge mere. Hvad mener i?
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 439
http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/cat_toys/miscellaneous/232754
sep 2011
sep 2011
Hehe. køkkenbordet vil også være no go her. Og nok også sengen hvis det står til kæresten men jeg synes det er sååå hyggeligt
sep 2011
sep 2011
sep 2011
sep 2011
sep 2011
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
Vi hentede vores mis i Mandags, og så var min kærestes søster og datter på besøg en times tid Onsdag. Og Yatzy var endnu mere søvnig end ellers bagefter. Hun hyggede sig, imens der var besøg. Men så gik hun endnu mere død end ellers bagefter.
så jeg tror, det ville tage hårdt på din killing med 10 gæster, som allesammen vil se, lege og nusse. Så var jeg dig, ville jeg vente:)
sep 2011
Maiken: Havde nu heller ikke tænkt mig at alle skulle nusse med hende men at lukke hende i et andet rum hvis det var men det jo heller ikke optimalt så venter bare. årh. endnu mere ventetid. Suk!
Åh. ventetiden er laaang!