{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Åh. ventetiden er laaang! {{forumTopicSubject}}

Jeg synes der er evigheder til jeg får min missepige hjem den 5 nov. såfremt hun er klar.
Nu har jeg læst en del om katte og sådan men tænkte at jer garvede kattefolk måske har et par ekstra fif det må være i forhold til aktivering, de første dage, ja hvad som helst kom med det.

Og så vil jeg lige høre om i synes det dumt at hente hende den 5 jeg skal nemlig holde fødselsdag for familien dagen efter vi bliver ca. 10 men er bange for det nok er for stressende for hende når hun lige er kommet fra mor så måske det var bedre at hente hende når gæsterne er gået? Men så er der kun en aften og så skal hun være alene fra om morgen næste morgen i 6-7 timer. Skal jeg vente helt til weekenden efter istedet? Så får hun også en ekstra uge ved mor? På den ene side vil jeg bare have hende hjem! På den anden så synes jeg nok det er bedst at give hende en uge mere. Hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh. ventetiden er laaang!
  • #1   30. sep 2011 Og er der nogen der har erfaring med denne? Som iøvrigt er på tilbud smiley Synes den lyder alle tiders
    http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/cat_toys/miscellaneous/232754

• #2   30. sep 2011 Angel: Jeg regner med at købe et gulv til loft klatre/kradse 3 pluds et andet halvt stort et men med mere legetøj og sådan for så kan mine ildere og benytte sig af det smiley Og så har jeg planer om at lave klatre hylder og så laver 2 der sidder ud for hinanden men med mellemrum imellem hvor jeg vil lave en hænge køje smiley Går også lidt og pønser på at få ven til hende men kæresten skal lige overbevises helt smiley

• #3   30. sep 2011 Angel: hehe. Jeg er bare generelt dyremenneske er opvokset med hunde så dem skal jeg også have nogen af men de jo lige det mere krævende så det må vente til engang jeg har tiden og pladsen smiley

Hehe. køkkenbordet vil også være no go her. Og nok også sengen hvis det står til kæresten men jeg synes det er sååå hyggeligt smiley

• #4   30. sep 2011 Har lige lagt billeder ind taget i sidste weekend af hende smiley

• #5   30. sep 2011 hehe. det da skøønt smiley

• #6   30. sep 2011 Ja ikk smiley Glæder mig sådan til at få hende hjem smiley Hun får lov at hilse på ilderne i weekenden da jeg lige kører forbi og siger hej til hende på vej hjem fra ilder udstilling det bliver spændende at se hvad de siger til hinanden det bliver bare lige igennem transporten kassen så de kan se og lugte hinanden : )

• #7   30. sep 2011 Angel: De skal lige have lov at se hinanden an først og det første lange stykke tid efter hun er kommet hjem får de også kun lov at være sammen under opsyn men tror nu nok det skal fungere smiley

• #8   30. sep 2011 hehe. ja det svært at vente godt man har 3 ildere der kan underholde smiley

• #9   30. sep 2011 Jeg ville nok vente med at hente hende.

Vi hentede vores mis i Mandags, og så var min kærestes søster og datter på besøg en times tid Onsdag. Og Yatzy var endnu mere søvnig end ellers bagefter. Hun hyggede sig, imens der var besøg. Men så gik hun endnu mere død end ellers bagefter.
    så jeg tror, det ville tage hårdt på din killing med 10 gæster, som allesammen vil se, lege og nusse. Så var jeg dig, ville jeg vente:)

• #11   30. sep 2011 Lotte: Hun kender nu mig har besøgt hende hver weekend siden hun blev født. Men ja det er nok bedst at vente og så har jeg også mere tid at nusse om hende weekenden efter smiley

Maiken: Havde nu heller ikke tænkt mig at alle skulle nusse med hende men at lukke hende i et andet rum hvis det var men det jo heller ikke optimalt så venter bare. årh. endnu mere ventetid. Suk! smiley

Kommentér på:
Åh. ventetiden er laaang!

Annonce