{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

PINLIGT!!! (køn) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har denne skøøøønne, smukke lillemis, Fluffy, som jeg har fulgt siden den blev født (den er 5 mdr gammel nu).
Vi var flere forskellige til at kigge på kuldet, for at kønsbestemme dem, for dét har jeg ikke meget styr på.. Får da at vide, at min i hvert fald er en lille dreng, hvilket jeg jo bare tager til mig, ved jo ikke bedre.
Kom til dyrlægen i morges, for at få min skat kastreret, og veterinærsygeplejersken kigger ham efter da vi tjekker ind. Og så er det hun udbryder: "Jaaaa, han er så en lille PIGE!" smiley
Nøøøj, hvor blev jeg bare flov... Det betyder selvfølgelig ingenting for mig hvad køn den er, men følte mig så "dum" over at have bestilt kastration til min HUNKAT... smiley
For at det ikke var nok, havde min veninde også Fluffy's bror med, som også skulle kastreres, den endte også med at blive steriliseret............. *fløjt*

Potekram fra "hende den dumme"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PINLIGT!!! (køn)
  • #2   30. sep 2011 Hehe... Ja jeg smiler også og så siger jeg ikke mere smiley Kan godt huske da én af mine killinger fra E-kuld lige pludselig havde fået kønsskifte i løbet af natten smiley

• #3   30. sep 2011 hehehe sådan kan det gå smiley

• #5   1. okt 2011 Det var en af de bedre LOL!

Da jeg var ude at se Freddie første gang hed han Eva.......

• #6   1. okt 2011 ååh hvor kært

• #7   1. okt 2011 Hehe! Den har jeg også haft oplevet den der, endda lavet den selv. smiley

For nogle år tilbage købte mine forældre to hankatte af en veninde. ( Nevøer til min kat Oscar. ) Kvinden der ejede deres mor og var en ven af familien, kom ned til dem med dem. Jeg var så på besøg den dag hos mine forældre. Den ene, ja der var der ingen tvivl om det var en lille fyr! Den var så maskulin og drenget som en killing overhovedet kan være, den anden.... TJAHH jeg HAVDE nu ikke lige hørt om en trefarvet hankat før, så jeg tog et kig på den bagi. Korrekt nok, det var en lille pige! Så den blev navneforandret fra Freddie til Freja. Hehehe smiley

Da jeg selv lavede bummerten, var da jeg kønsbestemte Sally udfra dens hovedform og dømte den til at være en hunkat. Det viste sig så senere, da jeg kunne komme tæt nok på den til at kigge nærmere på den, at hun altså var en hankat!

Kommentér på:
PINLIGT!!! (køn)

Annonce