{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Tosset missemor ;) {{forumTopicSubject}}

For 8 dage siden fik jeg 4 nye killinger alt gik super under fødslen og da alle var født lagde jeg missemor og killinger i en kasse og satte dem ind i soveværelset...

Men nu er missemor og killinger flyttet griner... Mine børn havde glemt at lukke ned til værelserne, så nu har hun flyttet hele familien ned bag skufferne med min søns tøj som han havde glemt at skubbe ind, så nu kan den ikke skubbes ind ;)... Jeg har dog været nede med et tæppe og lagt under og sat en plade op så killingerne ikke falder ned i den nederste skuffe, men mig som ikke vil have katte i børnegangen eller på deres værelser ja den kamp har jeg så lige tabt :D... Ved ikke lige hvorfor hun vil bo i børneafdelingen da der er mere uro end mit soveværelse, men hun har jo sikkert en mening med det :)... Kan i have en dejlig søndag i dette dejlige oktober sommervejre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tosset missemor ;)
  • #1   2. okt 2011 Ja de misse mødre har deres egne meninger. Min gamle hunkat flyttede alle killingerne ind i min datters lege telt, så de trængte åbentbart til en camping tur..

  • #3   2. okt 2011 Hun var ikke tilfreds med at kassen blev flyttet hun har i nogen dage prøvet at flytte dem, men jeg har lagt dem tilbage i kassen og også prøvet at flytte kassen smiley men hun havde for nogen dage siden udset sig skuffen, men kunne ikke komme der ned da hun havde hentet killingen da jeg havde lukket også tog jeg killingen og flyttet tilbage, men nu lykkes det hende og ja så er det jo bare sådan det skal være smiley

  • #5   2. okt 2011 Kassen er mørk da det er en flyttekasse der er lukket... havde så lavet et hul ca 10 cm over gulvet som hun kunne komme ind og ud af, men hun vinder denne gang ind til de er så store at de begynder og styrte rundt, så må de altså ud fra børneafdelingen og op til os andre :)... for de skal ikke leve i en lille gang, men sammen med os andre smiley

  • #6   3. okt 2011 Wow, min tidligere hunkat var super tilfreds med den kasse hun fødte i og location jeg havde valgt, hun ville ikke engang flytte ind i den anden kasse jeg havde lavet til hende. hun var mere til tusmørke hjørne end til mørk kasse. samt hun var så stolt over hendes killinger at hun konstant ville kæles smiley men ja ikke kun missemødre er tossede, det gælder også hundemødre smiley

Kommentér på:
Tosset missemor ;)

Annonce