Cat-sticks og tarmproblemer?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har altid givet mine katte de der små "cat stick mini", som de ELSKER! Jeg fik dem selv med i en killingepakke, og har nu også lagt dem i "mine egne" killinge pakker.
En af mine købere skriver så og spørger mig om hvor jeg har købt dem henne, og vi snakker lidt frem og tilbage over mail og nu skrev hun:
"Har forsøgt at købe dem hos en dyrlæge her på Frederiksberg. Han oplyste mig at han netop havde opereret en kat der havde spist dem, det havde sat sig fast i tarmene. Han havde nu smidt alle ud og ville ikke sælge dem"
Kan det passe? Er der nogen af jer andre der har haft problemer med dem? Eller hørt noget lignende?
Jeg tænker om det mon ikke bare kan have haft noget at gøre med den enkelte kat (At den har tarmproblemer eller noget?)
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 109
Nej hun skrev ikke andet end det der stod - det undrer mig meget, også derfor jeg ville høre jer andre om det er noget i har hørt om eller
Og ja altså jeg har self. sagt at de elsker de pinde der og man bare skal brække bitte små bidder af ad gangen og give dem
Tænkte også selv om den der opererede kat mon bare har fået hele staven eller? Jeg sys bare det lyder meget underligt.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Jeg tror ikke på at de som sådan er skadelige, hvis de gives med måde. Men man skal bare huske på at det ikke er foder, men slik.
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 109
Min undren gik på om hvad jeres mening er. Men det lader til at jeg ikke er den eneste der tror at det må have været kattens ejer der på en eller anden vis må have klokket i den. Og at det altså ikke er generelt at de sticks er farlige.
Cat-sticks og tarmproblemer??