{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Cat-sticks og tarmproblemer?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid givet mine katte de der små "cat stick mini", som de ELSKER! Jeg fik dem selv med i en killingepakke, og har nu også lagt dem i "mine egne" killinge pakker.

En af mine købere skriver så og spørger mig om hvor jeg har købt dem henne, og vi snakker lidt frem og tilbage over mail og nu skrev hun:

"Har forsøgt at købe dem hos en dyrlæge her på Frederiksberg. Han oplyste mig at han netop havde opereret en kat der havde spist dem, det havde sat sig fast i tarmene. Han havde nu smidt alle ud og ville ikke sælge dem"

Kan det passe? Er der nogen af jer andre der har haft problemer med dem? Eller hørt noget lignende?

Jeg tænker om det mon ikke bare kan have haft noget at gøre med den enkelte kat (At den har tarmproblemer eller noget?)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cat-sticks og tarmproblemer??
  • #3   2. okt 2011 Susan

Nej hun skrev ikke andet end det der stod - det undrer mig meget, også derfor jeg ville høre jer andre om det er noget i har hørt om eller smiley

Og ja altså jeg har self. sagt at de elsker de pinde der og man bare skal brække bitte små bidder af ad gangen og give dem smiley

Tænkte også selv om den der opererede kat mon bare har fået hele staven eller? Jeg sys bare det lyder meget underligt.

• #5   2. okt 2011 Der er jo også en mulighed for at katten/killingen, har spist en hel pakke, der har lagt uden opsyn og det så har blokeret tarmene.
    Jeg tror ikke på at de som sådan er skadelige, hvis de gives med måde. Men man skal bare huske på at det ikke er foder, men slik.

• #7   2. okt 2011 Nu er det jo ikke min køber der er uviden om hvordan man bruger dem. Men en eller anden, som dyrlægen bare har fortalt hende om.

Min undren gik på om hvad jeres mening er. Men det lader til at jeg ikke er den eneste der tror at det må have været kattens ejer der på en eller anden vis må have klokket i den. Og at det altså ikke er generelt at de sticks er farlige.

Kommentér på:
Cat-sticks og tarmproblemer??

Annonce