{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Fødselsdage? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om dette indlæg hører til under Off Topic, men tror det ikke, da dette er katte-relateret snak...

Hvornår har jeres katte fødselsdage, og hvad gør´ I for dem på deres specielle dage?

- Her er mine katte´s fødselsdage:
Perle: Lørdag d. 23/8 - 2003.
Aput: Søndag d. 19/12 - 2004.
Anubis: Torsdag d. 3/3 - 2005.
Wichapi: Søndag d. 10/4 - 2005.
Lion Heart: Lørdag d.28/5 - 2005.
Vulcanus: Fredag d. 3/6 - 2005.

Jeg giver dem noget ekstra godt mad, såsom kogt kylling, makrel i tomat eller tun i vand.


Poteknus herfra.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødselsdage?
  • #1   8. mar 2006 HAHA
    hvor er du sød, kan da godt huske mine kattes føsdage, men ligefrem gør noget godt for dem.. hmm
    giver dem lidt godt engang i mellem, så de ikke skal venter så langt tid imellem, senest et nyt kradsetræ,,, eller boligblok kan man vel snart kalde det...
    ellers får de lidt mums fra køkkenet...
    fandt engang en hjemmeside hvor man kunne bestille kattetilbehør online, brugte nok 1000 kr på alt muligt, mellem himmel og jord.. måtte gå tre gange mellem bil og posthus da jeg afhentede det.. *GG*


  • #2   8. mar 2006 Til hverdag får mine tørkost fra Hill's.

    Det sker også at mine får kogt torsk blandet op med grødris, da det er sundt for maven og tarmsystemet - ifølge min dyrlæge.

    Rejer køber jeg aldrig, da jeg er allergisk overfor skaldyr (elsker dem ellers). *SSS*


    Potekrammer.


  • #3   8. mar 2006 hvor vi dog elsker vores katte hva.. smiley

  • #4   8. mar 2006 Laura: 24/07-04.
    Lucas: 24/08-05

    De bliver ekstra forkælet.. smiley


  • #5   8. mar 2006 Her i huset er det ungerne der står for katte/hunde/fugle fødelsdage c",)
    Der bliver puttet lidt ekstra godt i madskålen, f.eks rejer ol. (til kattene selvfølgelig *ss* )
    Og ungerne bliver kede af det hvis vi er kommet til at glemme en fødselsdag ( Ups - det er hændt).....


  • #6   8. mar 2006 Misser ved vi ikke hvornår har fødselsdag, men vi fejrer i stedet den dag vi fik hende - 21.januar 1992, på det tidspunkt var hun ca. 1 år, hvilket vi så lægger til hendes alder...
    Den dag får hun så en dåse muslinger eller noget andet godt..


  • #7   8. mar 2006 Jeg kan ikke lige huske datoen, men Hubert blev født anden pinse dag sidste år, så han har ik holdt fødselsdag endnu:o)
    så jeg ved endnu ik hvad vi gør på fødselsdage, men jeg ved når min mors hund har fødselsdag bager hun boller og former dem som kødben:o)


  • #8   8. mar 2006 Gizmo: 1. januar 1999 (sat af dyrlægen)
    Devi: 1. december 2002 (sat af dyrlægen)

    Mine redningsmispiger: 1. maj 2004 (sat af dyrlægen)

    Når mitterne har fødseldag vanker der lidt ekstra godt at spise og så får de legetøj. De store ting såsom kradsetræer, senge m.m. får de spontant når jeg lige har råd eller lyst eller ser noget jeg må have, så det passer ikke altid med deres fødselsdage.


  • #9   8. mar 2006 trixie har fødselsdag 20 august, født 2004
    daffy har fødselsdag i maj født 1996

    som sådan bliver kattene ikke fejret, de bliver forkælet tit og ofte, men der falder vel nok lidt ekstra godt af de dage


  • #10   8. mar 2006 min kat Vaniljus har fødselsdag d. 01-03-04.
    Jeg giver ham godt mad(fx. tun eller rejer eller godt kattemad). Og jeg giver ham katte legetøj jeg selv laver eller køber...


  • #11   8. mar 2006 Fiona har fødselsdag den 7-7-2005

  • #12   9. mar 2006 Shiva har fdselsdag den 3. januar og er fra 2001
    Mille 3 august og er fra 2004 (mener jeg)
    Og Rollo ved jeg ikke, da jeg ikek har hende fra killing!

    Men mine plejer at få dejlig mam og fødselsdags sang! :o)

    OBS-----OBS-----OBS-----OBS

    Er der ikke noget med at katte ikke kan tåle rejer?? Det slår maven i stykker, mener jeg at have hørt! Bare lige nu hvor mange nævner at deres misser får det...


  • #13   10. mar 2006 Felix har fødselsdag d.1 August 2003.. på det tidspunkt er vi som regel på campingpladsen men så blir der sat små flag op foran forteltet og han får en lille gave.. f.eks nyt lege tøj osv.. hans mave er meget sart og får regal den blå fra dyrlægen næsten alt andet får han tynd mave af så vi passer ekstra på med at fylde for meget ekstra i ham den dag men får da en fisk eller sådan noget som han elsker.. men hvis han selv bestemte åd han ost og agurk + chokolade.. hvilket han stjæler hvis han kan komme afsted med det..

Kommentér på:
Fødselsdage?

Annonce