Sammensætning af voksene katte? Sammensætning af voksene katte?
Hejsa
Håber lige at der er nogen kloge hoveder, der vil give mig et godt råd med på vejen
Jeg blev ringet op af min veninde, at hun sad med 2 voksene katte (den ene er med killinger) og 2 killinger på ca 13 uger.. de skulle alle skydes Det var ikke hendes katte, men hendes kæreste som er jæger skulle skyde dem for en anden. Hun ringer så til mig, da hun ved jeg desværre lige har måtte aflive min ene kat, og hører om jeg ikke vil tage bare en af dem. og selvfølgelig kan jeg jo ikke sige nej
Så jeg får en ny dame-mis i huset på onsdag. Hun er med killinger og jeg aner ikke hvornår hun skal føde, det er min veninde ved at finde ud af med de tidligere ejere.
Men hvordan er det mest hensigtsmæssig for hende?? Tænker jo, at hun helst ikke skal stresses vildt, når hun er med killinger.. og jeg har jo 2 dejlige damer i forvejen
Den nye kat, virker meget rolig af sind og tog egentlig flytningen ud til min veninde meget rolig
og så skal det lige siges, at den anden vokende kat, har også fået et andet godt hjem
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 66 Svar: 480
Ja, det er noget af et projekt.. men det er bedre end hvad der ellers ventede hende, for hun er bare en dejlig kat.
Hun bliver indlogeret i mit soveværelse til at starte med
Hun er vant til at gå inde, men har haft adgang til gårdhave.. og det har jeg også, så det vil ikke være noget problem
Min ene hunkat er sterilliseret, og min anden hunkat skal også så snart pengene står på min konto - hun er på p-piller lige nu.
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
apr 2007
Men det størte hit lige pt, vil da være hvis jeg kunne finde et andet hjem til Trille.. (den nye kat). Er sku lidt nervøs for hvordan det vil gå at sætte de 3 sammen
Vil det så ikke slå killingerne ihjel? altså hvis man sterilliserer en drægtig kat??
apr 2007
Sammensætning af voksene katte?