{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kræsse i møbler
  • #1   12. okt 2011 Der er dobbeltklæbende tape, og så noget spray ja.
    Man kan også komme problemet til livs, ved at prøve at forstå katten hvorfor den gør det: mangler den kradsetræer?, er den utilfreds med antallet/placering af kradsemuligheder?, osv osv.


  • #3   12. okt 2011 Vi har fx et kradsetræ LIGE ved siden af vores sofa, og alligevel strækker hans sig i kløerne tit i sofaen. Da vi pga vores rum-udformning ikke har mulighed for at flytte kradsetræet tættere på, affinder vi os bare med det, og køber nyt betræk når det er behøvet.

  • #5   12. okt 2011 Bruger katten nogensinde kradsetræet? Tænker på om den ved hvad det skal bruges til?
    Hvor gammel er katten?
    Måske er den understimuleret


  • #7   13. okt 2011 Min kat kræsede helt vildt i mine gamle stofmøbler selvom jeg gav ham vand.
    Så begyndte jeg at give ham godbidder hver eneste gang han brugte sit krædsetræ, og det hjalp en del.
    Så her for en måned siden besluttede jeg mig for at få en ny lædersofa, og var meget spændt på hvor lang tid den så holdt:P Men den har han slet ikke rørt, har dog lagt et fåreskind på en af puderne som nu er hans plads og hvor han godt må kræde og han elsker at putte i sofaen på sin egen plads nu:)


Kommentér på:
kræsse i møbler

Annonce