Til jer med perser katte :) {{forumTopicSubject}}
jeg har brug for noget hjælp
jeg fik for ca. 3 uger siden min onkels perser da han ikke kunne have hende mere..
men når jeg ser på hende syntes jeg hun ser meget lille ud af sin alder. hun er knap 11 mdr gammel og vejer 1½ kg. og hun har endda taget på efter vi fik hende. hun spiser som hun skal og tager da også på..
vil nu høre om det er normalt for en perser ikke at veje mere i den alder, eller om hun har vejet for lidt da vi fik hende fra min onkel
hun vejede kun ca. 1 kg da vi fik hende, så hun har taget ½ kg. på i de knap 3 uger vi har haft hende.
nogen der ved hvad den race ca skal veje i en alder af 11 mdr?
det skal lige siges at hun er trimmet korthåret på det meste af kroppen pga. kæmpe store knuder. så vægten er efter hun er blevet trimmet
håber nogen kan hjælpe
sep 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 90
jeg har snakket med dyrlægen og de mener at det er fodi hun ikke har fået nok mad, hun fejler ikke noget ellers, og jeg bare skal fodre hende som jeg plejer da hun har taget flot på siden jeg fik hende
de sagde at jeg evt. kunne skifte over til noget killingefoder indtil hun har den vægt hun skal have.. men som hun tog på nu, var det ikke noget jeg behøvede..
sep 2009
jeg vil købe noget killingefoder med hjem når jeg tager ned og handler så blander jeg det med det andet foder hun får
bryder mig bestemt ikke om at mine misser vejer for lidt, og selvom det ikke er mig der er skyld i det, får jeg nu alligevel lidt dårlig samvittighed når jeg kigger på hende...
sep 2009
det har vores katte altid elsket
sep 2009
kunne være jeg skulle prøve at kigge på det
sep 2009
kunne være jeg skulle begynde at bestille det næste gang jeg bestiller kattemad
Til jer med perser katte :)