{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

bange for missen bliver jaloux {{forumTopicSubject}}

-jeg er blevet gravid, og har termin i juni
nu er jeg bare bange for at Anton bliver jaloux, han ligger stort set altid på mig og putter og tit på min mave eller bryst, men til sommer er der jo en anden der skal bruge pladsen

Nogle der har erfaring med dette problem ? og har gode råd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bange for missen bliver jaloux
  • #2   21. okt 2011 Jeg havde en kat da jeg fin min den yngste for 8 år siden som også altid lå på mig osv, men da min datter kom til verden var der ingen problemer, han begynde at te sig mere som hund end kat. Det vil sige han holdt vagt ved barnevognen når min datter sov udenfor og de andre katte i huset fik en på frakken hvis de kom for tæt på :)... Engang lå min datter på sofaen (hun var 14 dage gammel) og katten lagde sig ved siden af hende, pludselig kom naboens store hund ind i vores stue og min kat rejste sig op så hunden ikke kunne komme hen til min datter og så blev der ellers væst og uddelt tæsk til hunden og siden dengang kom den al´drig ind i huset igen :D... Desværre måtte han aflives pga. sygdom sidste år 12 år gammel...

    selvfølgelig er alle katte ikke sådan, men tror ikke du skal være så bange det skal nok gå...


  • #3   21. okt 2011 Shila :
    Det var da en fantastisk historie, håber det kan blive sådan her også smiley


  • #4   22. okt 2011 Tak for det smiley

Kommentér på:
bange for missen bliver jaloux

Annonce