2.149 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

killing med lopper!? killing med lopper!?

Hej kg.
Fik mig en dejlig killing i weekenden, og nu viser det sig så at hun er meget loppebefængt!
Hvad gør jeg?
Både hunden og Kitty (min anden kat) får jævnligt loppekur (frontline).
Må lille Lulu også få det??? Har nemlig hørt killinger ikke må få dem, men hvad gør jeg ellers!?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  killing med lopper!?
  • #1   24. okt 2011 Ja det må hun godt...

• #2   24. okt 2011 Ja, hvis hun er over 8 uger og vejer over 1 kg må hun få. 1 pipette Frontline plejer at være til en kat op til 4 kg. så hvis din killing er over 12 uger, hvad jeg stærkt går ud fra, når du har fået den hjem, så vejer den næppe 2 kg. endnu og så skal den kun have en halv pipette i nakken smiley

• #4   24. okt 2011 Undskyld jeg lige blander mig :0)

Hvilke gode sprøjtemidler kan du anbefale Susan? og er de ikke ret giftige for katte?

Vi fik nemlig vores Diablos mis der i går og kom desværre også hjem med lopper. Sælger fortalte at hun havde givet ham 2 gange med Frontline, men har jo så tilsyneladende ikke virket. Vi fandt en anden en på apoteket, som nu er givet og omgivelserne skulle gerne være ordnet og støvsuge posen skiftet bagefter. Vi brugte dog ikke sprøjtemiddel.

• #7   24. okt 2011 Mange tak smiley Det er det der Trinol 810 du mener ikke? For det er jo giftigt for kattene. Altså tror gerne på det kan lade sig gøre uden der sker noget som helst, med god og lang udluftning inden kattene kommer i rummene igen, men vil da udmiddelbart helst undgå at bruge så giftige ting. Måske også fordi vi ikke er så slemt ramt af lopperne.

• #9   25. okt 2011 Bare du husker at lufte godt ud, sker der ikke noget. Husk at vaske dine hænder efter brug, så ingen af dyrene kommer til at slikke det i sig.

• #10   25. okt 2011 Tusind tak for jeres svar.. smiley

• #11   25. okt 2011 Jeg har selv brugt Trinol med godt resultat, men det må ikke bruges i nærheden af akvarier, just in case

Kommentér på:
killing med lopper!?

Annonce