2.624 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

kattefælde kattefælde

Hej. Står og mulivis tror at min inde kat der er løbet væk, er ude i mit buskas hvor jeg bor, og vil derfor godt have sadt nolge fælder op. pt har jeg en, men ku godt bruge lidt flere.

så er der nogl her der ved hvor man kan låne sådan nolgle nær Næstved, eller som selv ligger inde med nolge jeg kan låne?

den jeg har er fra ingers kattehjem, men skal ligge et depositup på 1000 kr pr fælde. og har desværre ikke råd til at låne flere der.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattefælde
  • #1   25. okt 2011 En fælde til mink er stor nok til en kat tror jeg. så prøv evt. på en mink farm smiley Håber du får din misser hjem igen smiley

• #2   25. okt 2011 Tal med dyrlægerne i byen eller kontakt dyrenes beskyttelse i området, de har også fælder , jeg kan evt gi dig nr til formanden i en pb, hvis du ikke kan finde det ....

• #3   25. okt 2011 tror måske en mink fælde blir for lille. han er jo enorm stor.

heidi - vil jeg da lige prøve at ringe og høre dem ad imorgen. for ville være lidt mere praktisk med nolge flere, for da mange andre forskellige dyr der er glade for at vade i dem.

• #4   25. okt 2011 Har skrevet tlf nr til dig ;o)

• #5   25. okt 2011 Undskyld jeg spørger, men hvorfor en fælde for at fange ham.??
    Kan du ikke kalde på ham eller vente på at han selv kommer hjem.?

• #6   25. okt 2011 Du kan ikke lokke dig til ham med lidt godbider/mad eller lidt brugt grus ud foran din dør?

• #7   25. okt 2011 tak heidi...

min kat er ikke vant til at være ude, og har været det siden den 2 okt.
    Da jeg stod og kiggede ud af vinduet forleden nat, fik jeg så pludselig øje på noget, det mistænkelig meget ku ligne min kat. godt skræmt, og så ret bange ud. men han var lang væk da jeg endelig kom derned. jeg ved heller ik om det er ham, var mørkt. så kunne ik se det ordnetligt, derfor jeg gerne vil prøve med fælden om ik andet så for at fange den kat der ligner ham, så jeg i det mindste kan sige det nok heller ik var der han er.

og nej godbider osv, har ihverflad ik hjulpet da jeg efterhånden ik har lavet andet siden den 3 okt end at gå og kalde, rasle osv. kattegruset står os stadig uden foran døren, og er spredt lidt ved trappe opgangen os.

Kommentér på:
kattefælde

Annonce