2.624 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
kattefælde kattefælde
Hej. Står og mulivis tror at min inde kat der er løbet væk, er ude i mit buskas hvor jeg bor, og vil derfor godt have sadt nolge fælder op. pt har jeg en, men ku godt bruge lidt flere.
så er der nogl her der ved hvor man kan låne sådan nolgle nær Næstved, eller som selv ligger inde med nolge jeg kan låne?
den jeg har er fra ingers kattehjem, men skal ligge et depositup på 1000 kr pr fælde. og har desværre ikke råd til at låne flere der.
0 synes godt om
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 439
jun 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 453
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 261
heidi - vil jeg da lige prøve at ringe og høre dem ad imorgen. for ville være lidt mere praktisk med nolge flere, for da mange andre forskellige dyr der er glade for at vade i dem.
jun 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 453
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 9 Svar: 16
Kan du ikke kalde på ham eller vente på at han selv kommer hjem.?
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 261
min kat er ikke vant til at være ude, og har været det siden den 2 okt.
Da jeg stod og kiggede ud af vinduet forleden nat, fik jeg så pludselig øje på noget, det mistænkelig meget ku ligne min kat. godt skræmt, og så ret bange ud. men han var lang væk da jeg endelig kom derned. jeg ved heller ik om det er ham, var mørkt. så kunne ik se det ordnetligt, derfor jeg gerne vil prøve med fælden om ik andet så for at fange den kat der ligner ham, så jeg i det mindste kan sige det nok heller ik var der han er.
og nej godbider osv, har ihverflad ik hjulpet da jeg efterhånden ik har lavet andet siden den 3 okt end at gå og kalde, rasle osv. kattegruset står os stadig uden foran døren, og er spredt lidt ved trappe opgangen os.
kattefælde