{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Dyrlæge besøg i dag. Mors fine missere {{forumTopicSubject}}

Var ved dyrlæge idag for at få den årlige vaccine og tjek.
Har altid synes at min maine coon var lille af sin race,men dyrlæge sagde han var fin og nok ikke voksede meget mere. Han fylder 3 år om 2 mdr og er en lækker han mis,sagde han... Mor meeeeget stolt smiler
Rosa,min alm huskat, har jeg også altid synes var lille, da jeg har en bekendt, der også har en alm huskat. Hendes ar bare dobbelt så stor. Og Rosa er 3 mdr ældre. Hun er 2,5 år,men igen sagde dr dyrlæge hun var meget fin. Meget smuk... Igen mor meeeeeget stolt.

Har forresten et spørsmål ang vaccine og tjek
Hvor tit gør I det?
Har en del familie og bekendte der synes det er helt forrykt at spilde penge på vaccine,tjek,øremærkning/chip osv medmindre fejler noget drastisk.
Kan forstå dem der har indendørs katte,men mine er så både inde og ude


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge besøg i dag. Mors fine missere
  • #1   26. okt 2011 Jeg følger lægens anvisning og gør det en gang om året, selvom mine misser stort set kun er inde.
    Hvis man tager dem alle afsted på en gang, så er prisen jo ikke så høj pr stk, så det synes jeg bestemt man bør ofre et par hundrede pr. kat om året for at sikre deres sundhed så godt som muligt.
    Det koster at have kæledyr smiley
    Chip er et engangsbeløb, og bør også blive gjort. Det er jo en registrering ligesom vores eget person nummer...


  • #2   26. okt 2011 Efter basisvaccinerne, og den vaccine der kommer 1 år efter, vil vi gøre det hvert andet år, da han er 100% indekat.

  • #3   26. okt 2011 En ude kat skal have den store omgang mindst en gang om året.

  • #4   26. okt 2011 Vores indekat skal have vaccine hvert andet år og sundhedstjek en gang om året, hvis der ikke er noget galt med hende. Og det er egentlig ikke ret mange penge at ofre i mine øjne. Ikke hvis man kan fange et begyndende problem i tide og spare katten for lidelserne, og sin egen pengepung for en del kvaler.
    Desuden går jeg selv til lægen en gang om året og får tjekket, at alt er som det skal være. Og da Yatzy ikke så let selv kan sige til hvis noget generer, så skal hun selvfølgelig også tjekkes på alle kanter og leder hvert år.


Kommentér på:
Dyrlæge besøg i dag. Mors fine missere

Annonce