{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Et foder emne NFO mix`? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har jo Firefox, en NFO mix som nu vejer knap og nap 5 kg og er ved og være lidt rund om brystet,

Nogle der ved hvad foder ville være godt for ham så han kan tabe sig lidt eller skal han bare blive på det han er da han til januar vil blive både ude og inde kat, lige nu er han indekat på 58 kvm (ikke optimalt men vi flytter)

Han får Orijen og Acana, lige nu med tobis olie og hvad der svare til 1 Bilanx hver dag, og så fjoller og leger han meget med ilderne dagligt også..

Mvh Mia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et foder emne NFO mix`?
  • #3   28. okt 2011 næ det er måske bare mig der ikke er van til en kat med pels smiley Han får sådan at han kan gå ind i varmen også når vi ikke er hjemme så kan han selv styrer det smiley
    Han har ikke været ved dyrlægen siden han blev kasteret i september..

• #5   28. okt 2011 Ja han er MEGET fluffy, og er vidst omkring de 2-2½ (vi kender ikke hans alder) men han har også fri adgang til mad fordi han spiser det samme som ilderne og de skal ha fri adgang til foder, sys bare ikke jeg har den opfattelse af at han spiser meget, når han er inde ved sig selv spiser han 75 g dagligt og det er faktisk sjældent han røre ildernes foder, sys jeg

• #7   28. okt 2011 Hvis det er tilladt at citere, har jeg fået en god beskrivelse af Lotte med Musphelheim opdrættet, at katte godt må have lidt på maven, men at man skal kunne mærke rygraden og ribbene hvis man kører hænderne ned af katten med et let tryk ind med fingerspidserne.
    Om det kun kaldte killinger og ungkatte, skal jeg ikke kunne sige noget om! smiley

• #9   28. okt 2011 Nårh ok så er han ikke for tyk smiley det kan man mærke, Jeg fodre ham med rå kød med brusk mindst 1 - 2 gange om ugen for han gider ikke vådfoder, har endda prøvet og tilsætte ekstra væske men det har herren ingen interesse i

Kommentér på:
Et foder emne NFO mix`?

Annonce