{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.425 visninger | Oprettet:

Søger misse-mor med mælk.. {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har idag fundet en lille kattekilling på max 6 uger...

Har du en missemor der kunne blive reserve mor og give lidt mælk...????

Har du mulighed for at tage denne lille søde røde killing og passe og pleje den..???

Kontakt 3166 2849 Den befinder sig i næstved...

Og jeg har ikke selv mulighed for at have den da min egen kat ikke vil acceptere andre katte...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger misse-mor med mælk..
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #1   29. okt 2011 Pia...Prøv at kontakt www.hittekilling.dk de kan måske hjælpe.:-)

    Pøj pøj med det lille pus.


  • #2   29. okt 2011 hvis den er 6 uger burde den kunne spise noget opblødt killingefoder


  • #3   29. okt 2011 Ja den kan sagtens spise alm mad, men behøver jo en katte familie.

    Jeg synes der er mange indlæg med fundne katte killinger, jeg tænker bare hvor finder man dem dog henne :-), jeg har aldrig selv set killinger i det fri.


  • #5   30. okt 2011 Daine> Hvor var det godt at der lige kom et godt menneske, som dig forbi:-) Jeg kan simpelthen ikke få ind i mit hoved, hvordan nogle mennesker forguder dyr (deriblandt mig selv) og andre mennesker er fløjtende ligeglade med dem. Syntes det er underligt at vi som mennesker, er SÅ forskellige:-S

  • #7   30. okt 2011 Daine> Hun har nok heller ikke haft de bedste vilkår, hos dem hun startede livet hos, hvis de er så følelseskolde at de kan smide hende af en cykel og efterlade hende i en papkasse. Med tankerne om hvad der ellers kunne være sket hende, må du altså have en rigtig god følelse, når hun ligger og putter på sofaen:-)

  • #8   30. okt 2011 Pia H - Jeg kan se, du har en hunkat.
    Det kan være yderst problematisk at få voksne katte til at acceptere andre voksne katte, men med så lille en killing plejer det ikke at være noget problem.
    Har du prøvet? Hvis ikke, så lad din hunkat snuse til dens numse først.
    Numser er nemlig meget mere interessante end ansigter smiley


  • #10   31. okt 2011 Daine> Nej, det er heller ikke lige den måde man regner med at anskaffe sig en kat på. Men når nu, der er sådan nogle... Ja, jeg ved ikke engang hvad man kan kalde dem.. Sindsyge mennesker, der er ligeglad med alle andre levende væsner, end dem selv. Så var det godt at du var der:-)

Kommentér på:
Søger misse-mor med mælk..

Annonce