{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Katte og gnaver. {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at vi for snart en uge siden hentede vores kat som er ca 9mdr. Vi har to marsvin og stå i bur inde i stuen, hun bliver ved med at stikke hendes poter ind til dem, og er jo selvfølgelig bange for hun kan komme til at skade dem.

Hvordan for jeg hende bedst mulig til at forstå at hun ikke må?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte og gnaver.
  • susan s
    susan s Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Svar: 4
    #4   30. okt 2011 Hej
    Jeg har 2 katte og kaniner som intet problem har med hinanden. I starten skulle jeg bare være lidt ekstra opmærksom når kaninerne var ude. Så når kattene viste tegn på at ville slå ud efter kaninerne vrængede jeg med stemmen ligesom man gør med små børn eller hunde. I dag har de det skønt sammen og deler altanen om sommeren. Kaninerne har dog erobret gulvtæppet i stuen men så ligger kattene og kigger på de to små hoppe rundt. Så fortvivl ikke det kan lade sig gøre smiley

• #5   30. okt 2011 susan s nu er en kanin jo heller ikke en gnaver, og er en del størrere end et alm marsvin med mindre det er cuy marsvin og hermelig kaniner

• susan s
    susan s Tilmeldt:
    okt 2011

#6   30. okt 2011 Mia B smiley kaniner ikke gnaver???? Jeg er sikker på at marsvin og katte sagtens kan sammen. Du kan hvis du vil lære alle dyr at tolerere hinanden.

• #7   30. okt 2011 nix de er Lagomorfer
    http://dyrenett.no/no/s/artikkel.asp?art=Gnager&h=d&id=125
    Ligesåvel som de ikke er flok dyr men kolonidyr..

Og nej du kan ikke lærer alle dyr at tolerer hinanden uden at du risikere at ødelægge en stor del af deres naturlige mønster og er man nød til det bør man ikke ha dyr, ønsker man en skabning man kan forme som man vil bør man købe et lego teknical sæt så kan man bygge et dyr der kan bevæge sig og opføre sig som man vil ha det

• #8   30. okt 2011 mine ildere lærer fx ALDRIG at tolerer kaniner eller gnavere, de er pr naturen side skabt til at æde dem for at overleve

• susan s
    susan s Tilmeldt:
    okt 2011

#9   30. okt 2011 takker så har jeg da lært noget nyt smiley

• #10   30. okt 2011 Mit gamle marsvin blev hurtig van til det og ende i at rande ude i huset og lege med kattene.. De elskede hinanden og der var sorg da mit marsvin gik bort smiley De skal nok selv finde ud af det.. Bare lad dem få tid smiley

• #11   31. okt 2011 Samme som kattemis... jeg har 5 marsvin og de er pt med unger, katten stikker poterne ind men de rykker sig bare smiley

• susan s
    susan s Tilmeldt:
    okt 2011

#12   31. okt 2011 rart at se at ikke alle er imod at have flere dyrearter under samme tag smiley Og at andre også har samme gode oplevelser

Kommentér på:
Katte og gnaver.

Annonce