939 visninger
|
Oprettet:
Katte og gnaver. {{forumTopicSubject}}
Sagen er den at vi for snart en uge siden hentede vores kat som er ca 9mdr. Vi har to marsvin og stå i bur inde i stuen, hun bliver ved med at stikke hendes poter ind til dem, og er jo selvfølgelig bange for hun kan komme til at skade dem.
Hvordan for jeg hende bedst mulig til at forstå at hun ikke må?
okt 2011
Følger: 1 Svar: 4
Jeg har 2 katte og kaniner som intet problem har med hinanden. I starten skulle jeg bare være lidt ekstra opmærksom når kaninerne var ude. Så når kattene viste tegn på at ville slå ud efter kaninerne vrængede jeg med stemmen ligesom man gør med små børn eller hunde. I dag har de det skønt sammen og deler altanen om sommeren. Kaninerne har dog erobret gulvtæppet i stuen men så ligger kattene og kigger på de to små hoppe rundt. Så fortvivl ikke det kan lade sig gøre
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 504
okt 2011
maj 2007
http://dyrenett.no/no/s/artikkel.asp?art=Gnager&h=d&id=125
Ligesåvel som de ikke er flok dyr men kolonidyr..
Og nej du kan ikke lærer alle dyr at tolerer hinanden uden at du risikere at ødelægge en stor del af deres naturlige mønster og er man nød til det bør man ikke ha dyr, ønsker man en skabning man kan forme som man vil bør man købe et lego teknical sæt så kan man bygge et dyr der kan bevæge sig og opføre sig som man vil ha det
maj 2007
okt 2011
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 14
jun 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 145
okt 2011
Katte og gnaver.