Mini-Fis hjemvendt fra dyrlægen .. :) {{forumTopicSubject}}
SÅ er mig og prinsessen hjemvendt fra dyrlægen..
Puuha, lige da hun så dyrlægen bakkede hun baglæns og lignede en der bare rådbte NEEEJ!.. Men efter jeg snakkede lidt med dyrlægen så accepterede katten hende og hun blev undersøgt..
Efter undersøgelsen konkluderede dyrlægen at hun ikke kunne forstå hvordan en kat der så så godt ud med en skindende pels og godt tandkød og i det hele taget bare var rigtig fin, kunne være syg.. Men hun har fået noget antibiotika som hun skal have i 12 dage og noget skånekost i form af tørfoder som hun skal have i 10 dage.. Om 14 dage har vi fået en ny tid til opfølgening for at se om Tøsen's mave er blevet bedre, og så burde alt være som det skulle..
Puha.. Tøsen brød sig ikke om at være der, da der jo var hunde og mennesker hun ikke kender, så hun pakkede sig lidt ind i sit håndklæde og puttede sig ind til mig..
- Dejligt at mærke at hun kender sin ejer
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Det var også den 'kur' hector kom på først, da dyrlægen ikke ville teste en så ung kat mod giardia. *grr*.. så der købte jeg mig fattig i diverse
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
- Dyrlægen tjekkede også bagdelen, og det så "fint" ud eller hvad man nu skal sige, ligesom resten af hende gjorde.
så jeg satser på hun har ret, og at Tøsen slipper for særlig mange dyrlæge besøg udover de "sædvanlige"
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
Ja det er dejligt !
Tror at køreturen + dyrlægen var for megen oplevelse - for nu ligger hun og sover tungt ved siden af mig
Mini-Fis hjemvendt fra dyrlægen .. :)