1.531 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

HJÆLP - kattepasning/pension HJÆLP - kattepasning/pension

Hej!

Jeg er kommet i den uheldige situation, at mit lejemål er opsagt pr. 1/1 2012 og det har endnu ikke været muligt at finde et nyt sted. Derfor har jeg brug for, at få min voksne hunkat (3 år, vacc., sterileseret, orme/loppefri) passet, indtil jeg har fundet et permanent sted. Det vil sandsynligvis være i perioden 15/12 2011 - 15/1 2012. Hun er vandt til at komme ud og det er derfor et stort ønske for mig, at hun kan være et sted hvor, der er løbegård.

Det vil også betyde meget, hvis det er et sted, hvor jeg kan komme og se til hende/kæle lidt med hende. Jeg bor pt i Århus/Risskov.

Kan I anbefale nogle gode pensionater//muligheder, der ikke koster mere end 2000,- om måneden?

Mvh
Sigrid

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP - kattepasning/pension
  • #1   10. nov 2011 Jeg har brugt ådalens kattely, hun er rigitg sød og kattene trives der. Det ligger lidt uden for randers.
    kattene har adgang til løbegård og kommer ud og bliver kælet for/leget med hver dag.

http://www.aadalens-kattely.dk/

• #2   10. nov 2011 Hvis du er på facebook, så er der en gruppe der hedder ,,Dyrehjælpsgruppen''. Der er flere derinde som gerne hjælper og tager dyr i pleje osv. uden at tjene penge på det. Tror måske godt at du ville kunne finde nogle derinde der kunne passe hende, når det ikke er i længere tid. Krydser fingre for at du finger for at du finder nogle der kan hjælpe dig:o)

• #3   10. nov 2011 Betina s> Er du gal, det ser også ud til at være et godt sted. Ærgeligt at jeg bor så langt derfra:o(

• #4   10. nov 2011 hende der har pension i søften skulle være alletiders...kender dog ikke hendes priser

hvis det er privat, så skriv, jeg har mulighed for at tage en kat ind....men den skal være neutraliseret, vaccineret, orme og loppefri....
    jeg bor mellem århus og horsens

• #5   11. nov 2011 Kattely ser rigtig godt ud, har lige skrevet til dem smiley
    Prisen er kun 90,- pr døgn så det er helt fint. Mon det er mindre, hvis man selv leverer grus og foder?

Søften ser også rigtig fin ud, men jeg tror ikke de har løbegårde?

Det lyder super godt med den gruppe på facebook, det skal jeg helt sikkert kigge på, når jeg kommer hjem. For 3000,- om måneden er rigtig mange penge på en SU, men vil jo også bare have hun får det bedste :s

Tusind tak for svarene

• #7   11. nov 2011 Mor til mitte> Ellers så skriv en pb til Haneben. Det ser ud til at hun har massere af plads:o) Kattely, bliver ikke billigere selvom du kommer med grus og mad. Det står på deres hjemmeside:o(

• #8   11. nov 2011 Kattely giver ikke rabat på medbragt foder og tror heller ikke hun gør det på kattegrus. Men det kan jo være du får lidt rabat når det er i længere tid. Det skal jeg ikke kunne sige.

Jeg synes også det er et rigtig lækkert sted og jeg kommer bestemt igen med mine katte næste gang de skal passes.

• #9   12. nov 2011 Jeg har skrevet til Kattely, men de kan først svare på onsdag.

Haneben : Tusind tak for det gode tilbud! smiley Men jeg kan se, du har 24 katte + hund(e).
    Så jeg er bange for hun bliver mere stresset, end hun i forvejen bliver, over at komme et fremmed sted. Hun er jo vandt til bare at gå sammen med mig smiley
    Jeg har opfostret 2 killinger tidligere og det gik godt nok super fint med hende, men det var også hjemme i vandte omgivelser..

• #10   13. nov 2011 jeg har jo 2 gårde, og på den ene er der kun 3 katte, det var der hun skulle være hvis det var....og der er ingen hund....men helt fint du har fundet en god pension.

• #11   14. nov 2011 Okay, det fik jeg ikke lige fat i på profilen smiley

Kommentér på:
HJÆLP - kattepasning/pension

Annonce