Savn af mislingerne :) Savn af mislingerne :)
Skriver her for lige at kunne dele det med nogen da jeg ikke kan sove eftersom jeg ligger og tænker på min katte, især min kat tico han er min lille guldklump og jeg hans. Idag skulle jeg ud og besøge min kæreste hvilket ikke sker så meget mere da jeg hader og gå fra Tico hver gang jeg går løber han med ud fordi han bare gerne vil med mig alle steder hen og sidder og piver hver gang jeg går fra ham, hvilket jo gør en lidt ked af det da han jo stadig har min mor derhjemme men det passe ikke lige ham når de er mig der er væk og det får mig bare til at blive mere blød om hjertet. Savner ham og lille pigens ballade og snakken til en, det forfærdeligt irriterende he hé ... Nogle der har det på samme måde når i er væk fra jeres missere? Selv i korte perioder?
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 124
Kan ikk rigtigt blive længere væk af gangen for så mangler jeg dem bare og vil hjem Og se om de har det godt
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 163
men torsdag fredag arbejdede jeg så 14 timer begge dage, og jeg havde det så dårligt, at jeg ikke kunne sove da jeg kom hjem sent om aftenen, men bare rendte og legede med kattene til langt ud på natten, fordi de jo havde sovet hele dagen
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 124
Michelle
- Hehe præcis sådan har jeg det også, men nu er jeg heldigvis kommet hjem så nu skal der nusses og krammes med de små
Savn af mislingerne :)