426 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Savn af mislingerne :) Savn af mislingerne :)

Skriver her for lige at kunne dele det med nogen da jeg ikke kan sove eftersom jeg ligger og tænker på min katte, især min kat tico smiley han er min lille guldklump og jeg hans. Idag skulle jeg ud og besøge min kæreste hvilket ikke sker så meget mere da jeg hader og gå fra Tico hver gang jeg går løber han med ud fordi han bare gerne vil med mig alle steder hen og sidder og piver hver gang jeg går fra ham, hvilket jo gør en lidt ked af det da han jo stadig har min mor derhjemme men det passe ikke lige ham når de er mig der er væk og det får mig bare til at blive mere blød om hjertet. Savner ham og lille pigens ballade og snakken til en, det forfærdeligt irriterende he hé ... Nogle der har det på samme måde når i er væk fra jeres missere? Selv i korte perioder? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savn af mislingerne :)
  • #2   13. nov 2011 Bare lige for Idag ellers er jeg der altid hé hé smiley
    Kan ikk rigtigt blive længere væk af gangen for så mangler jeg dem bare og vil hjem Og se om de har det godt smiley

• #3   13. nov 2011 Så længe jeg ved de har det godt og bliver passet ordenligt så kan jeg godt være væk !

• #5   13. nov 2011 Lige mine ord Susan smiley man forlader dem jo os i 8 timer for at tage på job, eller det gør jeg ihvertfald smiley

• #6   13. nov 2011 Jessica> Bor du ikke sammen med kattene eller? Og bor din mor og din ex sammen????

• #7   13. nov 2011 Hov.. Bare glem det. Nu har jeg forstået indlægget, he he. Du bor hjemme og når du så tager på besøg hos din kæreste, så savner du missen. Er det rigtigt forstået?

• #8   13. nov 2011 jeg har det på samme måde. og jeg har absolut ikke dårlig samvittighed, fordi jeg ved de hygger sig sammen og jeg er hjemme hos dem så meget jeg kan. er maks væk 5-6 timer af gangen, og det sker ikke mere end 3 -4 gange om ugen. også er min kæreste der for det meste, fordi vi arbejder og går i skole forskudt.
    men torsdag fredag arbejdede jeg så 14 timer begge dage, og jeg havde det så dårligt, at jeg ikke kunne sove da jeg kom hjem sent om aftenen, men bare rendte og legede med kattene til langt ud på natten, fordi de jo havde sovet hele dagen smiley

• #9   13. nov 2011 Er slet ikke bange for der sker dem noget når jeg smutter, får det bare helt dårligt - men det har nok også noget og sige at min gamle kat blev meget syg en dag jeg sad på Fyn og ikke kunne gøre noget, så nu vil jeg helst ikke gå glip af et eneste minut med dem hvis jeg kunne undgå det, det er selvfølgelig rigtigt ærgerligt man ikke sådan kan være væk i en længere periode uden og mangle dem omkring en smiley

Michelle
    - Hehe præcis sådan har jeg det også, men nu er jeg heldigvis kommet hjem så nu skal der nusses og krammes med de små smiley

Kommentér på:
Savn af mislingerne :)

Annonce