{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

hængende mave, kraftig hosten mm. {{forumTopicSubject}}

Hej alle kattemennesker.

Jeg har en hankat der blev kastreret i juli, han fylder 1år i slutningen af marts og her på det sidste har han taget godt på selvom jeg ikke synes han overspiser. Jeg har længe været opmærksom på at han til tider får sammentrækninger som om han skal kaste op, det virker ikke som om det er noget der generer ham yderligt og det er primært efter han har drukket vand fra hanen så blev enig med mig selv om at han måske "bare" drikker hurtigere end han kan nå at få det ned eller at han måske har noget hår siddende (han har dog ikke kastet en hårbolle op endnu), han vejer efterhånden et ondt år, men nu synes vi altså (min kæreste og jeg) at hans mave er begyndt at hænge. Forleden havde vi gæster der også selv har kat og der blev spurgt og "hun" er gravid, hvilket jeg jo blankt kunne afvise da Coda jo er en hankat.
Jeg har netop lagt mærke til at når ham og hans søster tar deres ture gennem lejligheden så ligger han og hiver efter vejret og når vi leger med dem ligger han som regel bare og ser på medmindre man vifter legetøjet lige foran ham, men hun kan også rive ham rundt da hun er meget mindre end ham og meget hurtigere.
Vi har besluttet os for at ta ham til et sundhedtjek for en sikkerheds skyld men tænkte at der måske var nogen af jer herinde der kunne få min hjertebanken ned i gear eller selv havde prøvet noget lign.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hængende mave, kraftig hosten mm.
  • #2   14. nov 2011 tak for dit svar susan smiley

    jo og der er ingen problemer når han drikker vand af vandskålen, det er kun når det er frisk fra hanen som det elsker og er blevet lidt af et morgen/aften ritual, men tit er jeg også nød til at slukke da han ellers bare fortsætter med at drikke, så har også på fornemmelsen at han måske drikker for meget.


  • #4   14. nov 2011 Puuuhha.. av av..

    Men mange tak lotte for din ærlighed..
    det håber jeg virkelig ikke det er, men jeg bestiller en tid imorgen så vi ikke skal gå herhjemme og bekymre os..
    han er heldigvis en rigtig putter der elsker at blive nusset på maven så kunne jeg lige føle lidt på den.. det virker ikke som om den er hverken hård eller noget og han nyder bare at blive nusset så der er tydeligvis heller ikke nogen smerter.

    Jeg er sådan en pyldremor for de to banditter så lægger gerne de penge hos dyrelægen, Coda er jo min spooner partner herhjemme når kæresten arbejder nat så det ville være forfærdeligt hvis der var noget galt smiley


  • #5   14. nov 2011 Lige som Lotte tænker jeg også FIP, så jeg vil også anbefale dig at få ham tilset om ikke andet så for at få udelukket at det er FIP eller andet ubehagligt. Pøj pøj

  • #7   14. nov 2011 Tusind tak smiley
    Jeg er meget glad for jeres ærlighed herinde, nu krydser jeg fingre for at han bare er blevet doven og halvfed og opføre sig som så mange andre mænd, hehe smiley


Kommentér på:
hængende mave, kraftig hosten mm.

Annonce