Fanger fodbold/håndbold spillere ? :) Tosse ! Fanger fodbold/håndbold spillere ? :) Tosse !
Her forleden dag sad jeg og så håndbold i fjernsynet .. Fair nok .. Tøsen syntes åbenbart at de der spillere som løber frem og tilbage på banen er utrolig intressante. Så hun satte sig foran fjernsynet og forsøgte med begge forpoter at fange spillerne når de bevægede sig - tror hun sad der mindst 15 minutter - indtil jeg rejste mig og flyttede hende - for meget håndbold kunne jeg ikke se for hende
Nu sidder jeg så og ser fodboldkampen på tv2 for at slappe lidt af bare.. Sørme ikke, da tøsen fik øje på spillerne som løber frem og tilbage, om hun hoppede op foran fjernsynet og forsøger atter at fange spillerne med begge forpoter ( så hun sidder altså på bagbenene )..
Når spillet går den ene vej - så kigger hun i den side af skærmen - og modsat..
Altså Tøsen der både ser fjernsyn og fanger spillerne .. Tosse altså !
Har i egentlig nogen anelse om hvorfor hun gør det ?
- Udover at de bevæger sig og hun tror det er noget hun kan lege med ?
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
Det gjorde min gamle kat os... det var bare alt for skørt og det var hver gang, han begyndte os at hvæse hvis der var hunde som gøede
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.082
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
Det har jeg forsøgt - men det reagere hun ikke rigtig på - det er åbenbart ikke sjovt og "voldligt" nok
jun 2004
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 17
Jeg har også fundet ud af hun i hvert fald ikke er Johnny Depp fan for hver gang han er på skærmen er hun væk som dug for solen. Underlige kat ;D
Da hun var killing elskede hun at fange de ting der bevægede sig inde i min computer.
Salvatore er meget glad for at sidde og kigge på musen der bevæger sig hen over skærmen på min computer når han sidder på skødet af mig ;D
Ved ikke hvorfor de gør det, det er jo nok bare fordi der lige er noget der bevæger sig og fanger deres opmærksomhed. Har kendt mange katte 'der så' tv, det er meget sødt ;D
Fanger fodbold/håndbold spillere ? :) Tosse !