1.511 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Køn på kat via farve Køn på kat via farve

Hej alle KG'er.

Min mor og pap-far fandt i torsdags en lille killing nok 11-12 uger uden for an deres villa i Dragør. Den er meget sky men har spist og gået på kattebakken, så vi regner ikke med den er en vildkat.
Men eftersom den stadig er sky har det ikke været muligt at løfte den op i armene, og vi vil ikke tvinge den.

Jeg ved jeg før har læst nogle indlæg herinde angående farven på pelsen og kønnet på katten.

Min pap-far syntes at han kunne se to små boller da han var nødt til at løfte den til et andet værelse i dag.

Men det er både sort, orange/rød, hvis, går (altså en rigtig blanding af mange farver), jeg mener jeg havde læst herinde at hvis en kat har mere end tre farver kan det ikke være en han. Er det sådan altid eller er der undtagelser ?
Håber nogle ved/har erfaringer med dette smiley

PS: min mor har altså været rundt og banke på vejen og omegns døre for at hører om nogle manglede det lille pus, og vi har i dag sat sedler op i byen, bare så jeg ikke skal hører for det smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køn på kat via farve
Kommentér på:
Køn på kat via farve

Annonce