Køn på kat via farve Køn på kat via farve
Hej alle KG'er.
Min mor og pap-far fandt i torsdags en lille killing nok 11-12 uger uden for an deres villa i Dragør. Den er meget sky men har spist og gået på kattebakken, så vi regner ikke med den er en vildkat.
Men eftersom den stadig er sky har det ikke været muligt at løfte den op i armene, og vi vil ikke tvinge den.
Jeg ved jeg før har læst nogle indlæg herinde angående farven på pelsen og kønnet på katten.
Min pap-far syntes at han kunne se to små boller da han var nødt til at løfte den til et andet værelse i dag.
Men det er både sort, orange/rød, hvis, går (altså en rigtig blanding af mange farver), jeg mener jeg havde læst herinde at hvis en kat har mere end tre farver kan det ikke være en han. Er det sådan altid eller er der undtagelser ?
Håber nogle ved/har erfaringer med dette
PS: min mor har altså været rundt og banke på vejen og omegns døre for at hører om nogle manglede det lille pus, og vi har i dag sat sedler op i byen, bare så jeg ikke skal hører for det
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 70 Svar: 377
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.806
Jeg må nok hellere tilføje at der altså findes tortie hankatte men de er MEGET sjældne.
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.806
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 70 Svar: 377
Køn på kat via farve