{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Berta ud 1. Gang :) {{forumTopicSubject}}

Har besluttet mig for at lukke Berta ud for første gang nej hvor er hun bare lille igen smiley tænker bare om det er normalt de ryster meget ???
Hæ hæ Laura er med på kig for at se hvordan det hår, tror hun kan li Berta mere end hun viser for hun prøver at lære hende at spise græs tror jeg smiley ret sødt smiley kan kun sige at jeg aldrig har fortrudt mit valg selvom det tog sin tid smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Berta ud 1. Gang :)
  • #2   22. nov 2011 Ja det er skønt smiley det jeg dog ikke fortryder er at jeg har fået hende smiley min anden hunkat tog det ikke så pænt i starten men nu 16 dage efter går det faktisk godt:) tror aldrig de kommer til at ligge og putte men nan kan aldrig sige aldrig smiley

• #3   22. nov 2011 De gør i nok den dag de ikke kommer hjem, enten er de kørt ned, måske blevet mishandlet fordi de har været inde i andre folks haver.
    Husk der er også regler for katte der færdes ude, de må ikke være til gene for andre

• #4   22. nov 2011 Hvor er det dog dejligt!

Vores gåture går også bare bedre og bedre og han slapper mere og mere af. Idag har han endda hvæsset klør på et træ! Det var en meget stolt mor hehe..

• #5   22. nov 2011 Alice - i mine øjne er katte et udedyr og i mine øjne er der mere synd at holde dem inde end at de os kommer ud og ser lidt og får nye indtryk smiley nu bor jeg heldigvis på en meget stille vej og har snakket med de fleste om at jeg har kat og er de et problem skal de sige til! Dem jeg ikke har snakket med har fået et brev i postkassen for sådan er jeg !!
    Har da haft at Laura blev både skudt og forgiftet på samme tid og der blev jeg da rigtig ked af det men kunne aldrig drømme om at holde dem inde smiley

Helene C- ejj hvor dejligt smiley

• #6   22. nov 2011 "Har da haft at Laura blev både skudt og forgiftet på samme tid og der blev jeg da rigtig ked af det men kunne aldrig drømme om at holde dem inde ;)"
    Hvor synd for dig, at du blev ked af det :-((( Hvordan tror du, Laura havde det?

Det er pokker tage mig katten, der betaler prisen for din holdning.
    Hvis det var dig selv, der oplevede smerterne og angsten hver gang, lukkede du så bare katten ud igen?

• #7   22. nov 2011 Katte er et udedyr og der er da farlige situationer derude ligemeget hvad men for filan syntes det er mere synd og det er min holdning ! Det strider imod deres natur ikke at kunne komme ud og jage og snuse som de vil !
    Da Laura blev skudt fandt jeg os et andet sted at bo ca 12 km væk så vi kon væk fra den psykopat ! Som heldigvis er blevet anholdt den dag i dag ! Men ja jeg blev da ked af det Laura havde ondt ja men hun overlevede uden men og har det godt ! Vil sige hun aldrig har haft det bedre, når man lige ser bort fra de sidste 2 uger hvor jeg har fået en killing !! Men nu er det godt igen, Laura kom til tjek hos dyrlægen og dyrlægen kom hjem til mig og hun kan ikke sætte en finger på noget der sku være galt med hende den dag i dag, tvært imod hun er blevet mere kælen mere legesyg og går mere på jagt smiley
    Forstil dig et liv hvor du ikke måtte komme ud ?? Hvordan ville du have det ? I dagens dk er der da os store chancer for at blive skudt overfaldet voldtaget kørt ned osv men vi bevæger os da ud som sagt er jeg meget imod at holde katte inde, og man har jo lov til hver sin mening !!

• #8   22. nov 2011 Hver sin holdning.
    Dog har de ikke ondt af eller savner noget, de aldrig har prøvet.
    Jeg ville personligt ikke turde slippe vores misser løs herinde midt i centrum, hvor risikoen for at blive kørt ned og syge mennesker er en del større end ude på landet eller bare i en forstad. Havde jeg mulighederne for det ville jeg lave en stor voliere eller indhegne hele haven så de kunne få noget luft, jagtet et par fugle eller to, og stadig ikke være i fare eller til gene for andre.

• #9   22. nov 2011 Jeg kan så sige jeg bor næsten på landet hvor der er marker for enden af vejen så det er skønt boede jeg i centrum ville jeg nok heller ikke turde lukke dem ud smiley

• #10   23. nov 2011 Hvis du kun har haft din killing i to uger, synes jeg, du skal vente til det varme forår med at lukke den ud. Det er for koldt nu - især hvis den ikke har været udenfor før - og det var måske en kombination af utryghed og kulde, at den rystede.

Under alle omstændigheder bør man ikke lukke en killing ud, før den er færdigvaccineret.

• #11   23. nov 2011 Mega - hun var meget ude med sin mor og kunne se at hun rigtig gerne ville med mine andre 2 ud men efter 5 min ville hun ind igen så prøver lidt af gangen smiley for hun skal virkelig ud og bruge noget af hendes krudt smiley selvom jeg leger med hende i 2-3 timer når jeg kommer hjem så er hun stadig krudtet så ville være rart hvis hun kunne bruge det udenfor smiley

Kommentér på:
Berta ud 1. Gang :)

Annonce