603 visninger
|
Oprettet:
Berta ud 1. Gang :) {{forumTopicSubject}}
Har besluttet mig for at lukke Berta ud for første gang nej hvor er hun bare lille igen
tænker bare om det er normalt de ryster meget ???
Hæ hæ Laura er med på kig for at se hvordan det hår, tror hun kan li Berta mere end hun viser for hun prøver at lære hende at spise græs tror jeg
ret sødt
kan kun sige at jeg aldrig har fortrudt mit valg selvom det tog sin tid
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
Husk der er også regler for katte der færdes ude, de må ikke være til gene for andre
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 32 Svar: 409
Vores gåture går også bare bedre og bedre og han slapper mere og mere af. Idag har han endda hvæsset klør på et træ! Det var en meget stolt mor hehe..
aug 2010
Har da haft at Laura blev både skudt og forgiftet på samme tid og der blev jeg da rigtig ked af det men kunne aldrig drømme om at holde dem inde
Helene C- ejj hvor dejligt
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Hvor synd for dig, at du blev ked af det :-((( Hvordan tror du, Laura havde det?
Det er pokker tage mig katten, der betaler prisen for din holdning.
Hvis det var dig selv, der oplevede smerterne og angsten hver gang, lukkede du så bare katten ud igen?
aug 2010
Da Laura blev skudt fandt jeg os et andet sted at bo ca 12 km væk så vi kon væk fra den psykopat ! Som heldigvis er blevet anholdt den dag i dag ! Men ja jeg blev da ked af det Laura havde ondt ja men hun overlevede uden men og har det godt ! Vil sige hun aldrig har haft det bedre, når man lige ser bort fra de sidste 2 uger hvor jeg har fået en killing !! Men nu er det godt igen, Laura kom til tjek hos dyrlægen og dyrlægen kom hjem til mig og hun kan ikke sætte en finger på noget der sku være galt med hende den dag i dag, tvært imod hun er blevet mere kælen mere legesyg og går mere på jagt
Forstil dig et liv hvor du ikke måtte komme ud ?? Hvordan ville du have det ? I dagens dk er der da os store chancer for at blive skudt overfaldet voldtaget kørt ned osv men vi bevæger os da ud som sagt er jeg meget imod at holde katte inde, og man har jo lov til hver sin mening !!
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Dog har de ikke ondt af eller savner noget, de aldrig har prøvet.
Jeg ville personligt ikke turde slippe vores misser løs herinde midt i centrum, hvor risikoen for at blive kørt ned og syge mennesker er en del større end ude på landet eller bare i en forstad. Havde jeg mulighederne for det ville jeg lave en stor voliere eller indhegne hele haven så de kunne få noget luft, jagtet et par fugle eller to, og stadig ikke være i fare eller til gene for andre.
aug 2010
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Under alle omstændigheder bør man ikke lukke en killing ud, før den er færdigvaccineret.
aug 2010
Berta ud 1. Gang :)