Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nedfrysning - hvor længe`???
  • #1   22. nov 2011 Mener det er 12-24 timer husk du os kan koge ting smiley

• #2   22. nov 2011 jaaa men kan vel ikk rigtig koge tæpper og kurve og puder... hehe smiley

men lader dem sgu bar lig et døgn for at være sikker smiley

• #3   22. nov 2011 Hæ hæ nej ville nok se lidt sjovt ud smiley jeg har købt tæpper til mine kurve som jeg bare kan smide ud har flere på lager smiley husk os hvis du har gulvtæpper at du kan damprense dem, hvilket jo er meget godt da det slår lopperne ihjel smiley sikke dog en omgang du skal igennem smiley

• #4   22. nov 2011 det er stof kurve... bare for at gøre det mere besværligt... hehehhe.....
    jeg har heldigvis træ gulv i alle rum undtaget køkken og gang - der er linolium... sååå smiley

Ja tak... hehe... det kommer li til at ta et par timer smiley

• #5   22. nov 2011 Nå hvor heldigt smiley

• #6   22. nov 2011 Hvis du gerne vil af med lopperne er der kun en måde og den kommer her.
    Du giver Capstar, 1 tablet hver anden dag gange 3. Samtidig behandler du med pipetterne i nakken efter forskrifterne på pakken. Samtidig rengør du grundigt hvert rum, støvsuger, vasker plaider og puder osv. Så sprøjter du grundigt med Trinol 810. Lukker rummet mindst 1 time, gerne mere. Lufter godt ud inden katten kommer derind igen. Sådan tager du ALLE rum i huset. Det er muligt at loppeangrebet er så massivt at du skal gøre det 2 gange.

• #8   23. nov 2011 jeg følger de foreskrifter jeg fik ved lægen mht behandling.... for de har fået indsprøjtninger osv og jeg har fået pipetterne.... skal ik begynde at fylde ekstra i dem...må stole på hvad dr dyr mener.....

mht rengøringen... er jeg igang... kogevask af tæpper, og nedfrysning af puder osv....og massiv rengøring af hele hjemmet

• #9   23. nov 2011 det hjælper bare ikke, hvis angrebet er massivt, æggene kan gemme sig meget længe i sprækker og lopper springer som regel først på katten når den skal spise.
    Jeg har for første gang i over 8 år haft en kort angreb af lopper. Det blev løst med 1 behandling på den måde jeg har anbefalet. Alt andet er spild af penge og tid.

Kommentér på:
nedfrysning - hvor længe`???

Annonce