613 visninger
|
Oprettet:
Kradsetræ? {{forumTopicSubject}}
Hej KG
Jeg er den nybagte førstegangs ejer til en killing jeg kan hente d. 17. dec. Nøj, hvor vi glæder os :o)
Jeg skal nok oprette hende når jeg har fået hende hjem og har fået taget en masse billeder
Min spørgsmål er, om der er nogen der har erfaringer med dette kradsetræ?: http://www.zooplus.dk/shop/kat/kradsetrae/mellem/mellem_120cm/221697
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Var jeg dig ville jeg kigge efter hvor tykke rørene er, om de er lavet af pap, plastic eller træ, om sisalreb og stof er af god kvalitet. Og til sidst se det ud fra kattens behov. Det kan helt klart anbefales at give nogle hundrede kroner mere og få noget der holder og ikke bliver grimt efter kort tid.
Var jeg dig, ville jeg henvende mig til Jekas.dk og få en snak med dem om hvad du kunne tænke dig og hvad der passer til din kat og hjem. Det fine ved det er at du kan købe flere ting at sætte på efterhånden, som økonomien tillader det.
nov 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 49
Er bare lidt i tvivl om det evt skulle sendes retur eller om jeg skulle give det en chance
Rørerne ser ok ud. De har en diameter på 9 cm og ser ud til at være sort tykt plastikrør med noget pap rundt om og tilsidst sisalreb....
Jeg har endnu ikke samlet det, men det ser ok sabilt ud med store samleskruer. Det er tungt som bare pokker!
Det må jo næsten komme an på en prøve og forhåbentlig har jeg lidt mere erfaring til næste køb, he he.
Elsker at handle ind til dyrene og de har sikkert alle sammen mere end de har brug for ;o)
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 439
Det er et rigtig fint kradsetræ det lidt dyrere end det du har linket til men sammenlignet med hvad du får for pengene er det ikke meget
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 29
Skal dog lige nævnes at jeg også selv har lavet et par stykker, og det er alt andet lige selvfølgelig bedre end de færdige, men somregel også dyrere
Kradsetræ?