{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Kradsetræ? {{forumTopicSubject}}

Hej KG
Jeg er den nybagte førstegangs ejer til en killing jeg kan hente d. 17. dec. Nøj, hvor vi glæder os :o)
Jeg skal nok oprette hende når jeg har fået hende hjem og har fået taget en masse billeder smiley

Min spørgsmål er, om der er nogen der har erfaringer med dette kradsetræ?: http://www.zooplus.dk/shop/kat/kradsetrae/mellem/mellem_120cm/221697

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kradsetræ?
  • #1   1. dec 2011 Først vil jeg sige hjerteligt tillykke med den lille nye. Dernæst vil jeg give dig det råd at når man anskaffer sig kradsemiljøer, skal du være klar over at nogle er lavet af paprør og er dermed ikke stabile i længden. Slet ikke hvis din kat ender med at blive stor.
    Var jeg dig ville jeg kigge efter hvor tykke rørene er, om de er lavet af pap, plastic eller træ, om sisalreb og stof er af god kvalitet. Og til sidst se det ud fra kattens behov. Det kan helt klart anbefales at give nogle hundrede kroner mere og få noget der holder og ikke bliver grimt efter kort tid.
    Var jeg dig, ville jeg henvende mig til Jekas.dk og få en snak med dem om hvad du kunne tænke dig og hvad der passer til din kat og hjem. Det fine ved det er at du kan købe flere ting at sætte på efterhånden, som økonomien tillader det.

• #2   1. dec 2011 Tak for dine råd. Nu er det bare sådan, at jeg rent faktisk har købt det. Jeg ledte så meget efter det perfekte miljø, at jeg åbenbart endte med at bestille dette, selv om jeg egentligt ville have købt et andet *ggg*
    Er bare lidt i tvivl om det evt skulle sendes retur eller om jeg skulle give det en chance smiley

Rørerne ser ok ud. De har en diameter på 9 cm og ser ud til at være sort tykt plastikrør med noget pap rundt om og tilsidst sisalreb....
    Jeg har endnu ikke samlet det, men det ser ok sabilt ud med store samleskruer. Det er tungt som bare pokker!

Det må jo næsten komme an på en prøve og forhåbentlig har jeg lidt mere erfaring til næste køb, he he.

Elsker at handle ind til dyrene og de har sikkert alle sammen mere end de har brug for ;o)

• #3   1. dec 2011 Jeg har lige købt dette http://www.zooplus.de/ask?query=zeus&num=20
    Det er et rigtig fint kradsetræ det lidt dyrere end det du har linket til men sammenlignet med hvad du får for pengene er det ikke meget smiley Det er meget stabilt og killingerne elsker det herhjemme og så er det pænt smiley Det pynter faktisk lidt herhjemme synes jeg smiley

• #4   2. dec 2011 Livas moar: Synes det er et fint kradsetræ du har købt, vi har flere fra zooplus, og selv de billigste af dem er ganske hæderlige, hvis man husker at spænde dem ordentligt sammen, og evt. Efterspænde, ved hårdt brug, har jeg dog set et reb gå over efter noget tid, men det betyder mindre og kan sagtens rettes, når vi udvider igen, bliver det helt sikkert fra zooplus igen, man får simpelthen mere for pengene efter min mening smiley
    Skal dog lige nævnes at jeg også selv har lavet et par stykker, og det er alt andet lige selvfølgelig bedre end de færdige, men somregel også dyrere smiley

Kommentér på:
Kradsetræ?

Annonce