585 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

For lækker til love For lækker til love

Siddertit og griner over min Maine coon han kat simba på 3 år...
Han er både inde og ude kat og det nyder han.
Når han kommer in udefra skal han altid lige hen og "snakke". Lyder som en klagende mijaven samtidig med han spinder så højt det kan høres på 10 km afstand hehe....

Inden han når sofaen hvor jeg og kæresten enten sidder ellers ligger, skal han lige gnide sig op af møblerne eller mine 3 hunde. Gerne min chihuahua Bobo,det går mest ud over og Simba er jo dobbelt så stor som ham,så sommetider er han ved at vælte Bobo omkuld. Ser sgu sjovt ud.

Hvis man så rækker hånden ud after ham nede på gulvet,smider han sig om på ryggen og ruller frem og tilbage. Sikker på han der tænker;" Jeg er for lækker til love."

I skulle bare se ham lige nu. Oppe i soafaen mellem kæresten og mig.. Åh,livet er herligt,siger han.

Andre end mig med en Gustav kat? Ha ha

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For lækker til love
  • #1   5. dec 2011 Jeps! smiley Har to styks af dem. smiley

• #2   5. dec 2011 karen
    griner... de er sgu sjove

• #3   5. dec 2011 Ja de er! smiley

Den sjoveste er nok Batman, han er drillesyg ad helvede til og en forbandet lille luskebuks. smiley

• #4   5. dec 2011 Vil ikke sige han ellers er sjov ... han er faktisk ret så doven hehe....Selv når han bliver humpet af Bobo gider han ikke at "sige fra"-
    Så er der mere gang i Rosa,min alm huskat....
    Står og tigger ved vandhanen på toilettet. Hun vil have lov at drikke vand,får flip hvor hun ryger rundt som en vildkat,og spiller vidst døv en gang i mellem. Laver mange narrestreger hvor man så siger højt nej til hende. Den fatter hun ikke.. Man skal rejse sig op... møgkat smiley

• #5   5. dec 2011 smiley

Batman.... tjah, Jeg kan ikke få lov til at have noget som helst i fred af hverken mad eller drikke, for han skal så absolut smage på det hele. Mad, den stjæler han og løber ind under sofaen med, hvis jeg vover at kigge væk i bare 2 sekunder. Drikke, ja der stikker han poten ned i væsken så den bliver våd, og begynder at slikke sin pote ren. Det bliver han ved med hvis det er noget han godt kan lide, indtil den ikke kan blive våd mere.

Lige nu er han igang med de sidste dråber af mit krus med varm kakao.

Dertil har han en ret mærkværdig idé om, at alt hvad jeg spiser, det kan han selvfølgelig også spise. Der er altid mad i madskålen, men det spiser jeg jo ikke af, så det kan måske ikke spises. I al fald, så er min mad nok bedre end den i skålen! Så maden i skålen er KUN til nødsituationer og ikke noget andet. Nødsituationer, som Mor Karen her er så dum og egoistisk ikke at lade ham spise med. ( Som er dagligt. Jeg kan ikke lide at have kat i min mad! )
    Hvis min mad så smager adder badder iflg ham, ja så spiser han det sgu alligevellet, fordi jeg spiser det.

Har en gang for sjov skyld prøvet og fodre ham med min salat. Det var snittet iceberg salat, med knækkede valnødder, æblestykker og brøndkarse, overhældt med noget hvid balsamico. Han kunne ikke lide det, men han spiste det alligevellet og ville også gerne have mere af det. Jeg spiste det jo! Og JA, der var altså mad til ham ude i skålen, men det var ikke ligeså spændene.

• #6   5. dec 2011 Han er også meget renlig må man sige, måske også lidt overrenlig. Jeg er nødt til altid at lægge mit snavstøj op i en vaskekurv med låg på, for hvis der ligger et par snavsede underhyldere tager han dem med ud i kattebakken og graver dem ned.

• #7   6. dec 2011 griner... sjov kat
    Simba er også ret god til at tigge mad. Ostepops er et hit,især... han ka sidde en halv meter væk og så kommer poten.. med klør..
    Ved spisebordet er han især slem. sidder på stolen ved siden af selvom stolen er skubbet helt ind,så kommer hovedet op og så lige en pote

Kommentér på:
For lækker til love

Annonce