{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Kender i følelsen af .. {{forumTopicSubject}}

Ja, ved ikke engang hvad følelsen hedder egentlig ..

Tøsen skal til dyrlæge imorgen klokken 08.30 da hun skal neutraliseres. Hun er så småt ved at runde de 6 mdr, så inden hun kommer i løbetid og bliver forvirret, strinter over det hele, bliver aggresiv og hvad de nu ellers kan blive i deres løbetid, så vil jeg hellere stoppe det inden hun kommer dertil.
Men lille mor her er jo utrolig nervøs for at sin baby skal i narkose - udelukkende fordi jeg ikke selv kan lide det der narkose, hehe :i
Men tror at ventetiden fra jeg aflevere hende der til morgen, og til jeg kan hente hende over middag bliver pokkers lang !.. Men så kan jeg da i mellemtiden få støvsuget, og varmet værelset op samt lagt nogle tæpper/bluser ud til hende..

Bare lige et lille pust fra lille-mor her smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i følelsen af ..
  • #1   8. dec 2011 Joohh tak!
    Jeg skal også nærmest i "beskæftigelsesterapi" efter at jeg har afleveret mine hos dyrlægen.
    Jeg HADER også narkose - og især efter at det gik galt med mig selv, men jeg har haft rigtig mange katte i narkose og alle er kommet hjem igen. Du skal stole på din dyrlæge. Jeg har været forbi operationsrummet hos min dyrlæge og jeg siger dig, der er overvågningsudstyr. Du skal nok få Tøsen hjem igen i god stand og det er rigtig godt at du griber ind inden hun kommer i løbetid.
    Gå en ekstra omgang med støvesugeren og sæt noget fed musik på, det skal nok hjælpe på nerverne:-)


  • #2   8. dec 2011 Tro mig, har planlagt tiden i morgen ned til mindste detalje så jeg ikke skal tænke for meget over det smiley
    Men ja, har jo snakket med dyrlægen mange gange efterhånden, og hun virker ihvertfald til at have styr på det + Tøsen endda kan lide hende smiley
    - Tøsen kan bestemt ikke lide alle mennesker nemlig, hehe smiley


Kommentér på:
Kender i følelsen af ..

Annonce