{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskellen på Iams og eukanuba ?
  • #1   13. dec 2011 Og er det egentlig godt foder? Jeg kan ikke rigtigt finde noget på nettet om erfaringer med det.

Men ser dette ikke okay ud?

Ingredienser:
    Kylling (>40%), kyllingelever (>15%), rismel, fiskemel, majsmel, kyllingefedt, tørret roepulp, tørrede hele æg, kylling-proteinhydrolysat, ølgær, kaliumklorid, salt, DL-­methionin.

• #2   13. dec 2011 Jeg fik af vide i dyrehandleren at eukanuba er storebror og iams er lillebror. Så når de andre sker det først i eukanuba og senere kommer det så til iams. Kender ikke deres produkter udover iams hairball som jeg er svært begejstret for og min kat spiser det gladeligt. Det hjælper selvfølgelig på hårboller men også hvis katten har problemer med maven. Det virkede fantastisk på min kat!

• #3   13. dec 2011 okay, tak for svar smiley

Er der ikke nogle foder eksperter tilstede, som kan se på det oven for om det er ok, det er eukanuba kylling og lever smiley

• #4   14. dec 2011 vi bruger deres produkter herhjemme både killing Eukanuba, den til kastrerede fra eukanuba og iams killing og hairball og det er det bedste foder jeg har prøvet til mine katte siden jeg startede som katteejer/opdrætter i 2006

• #5   14. dec 2011 Melder mig lige ind i debatten om foder smiley .
    står selv i butik og sælger faktisk Iams og eukanuba foder til hverdag Eukanuba kom vidst først så vidt jeg husker både til hund og kat, også kom Iams bagefter, begge mærker er super gode! Det er lækre produkter med kød som første ingrediens, Iams er geralt lidt billigere end Eukanuba!

Det kan du sagtens give dine misser smiley .

• #6   14. dec 2011 Prøv at se på zooplus.co.uk og zooplus.de - de har både ingrediens liste og analyse på de fleste mærker, også Iams og Eukanuba.. :o)

Og efter min meing er Eukanuba lige en tak bedre end Iams, men lavet af samme firma, så vidt jeg ved :o)

Jeg har lige bestilt Eukanuba killing, da jeg synes det så ret godt ud. Brugte før Hill's kitten. men de virker til at være blevet lidt trætt af det..

Kommentér på:
Forskellen på Iams og eukanuba ?

Annonce