1.692 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Katte og (menneske-)graviditet Katte og (menneske-)graviditet

Jeg blev lidt inspireret fra et forum-emne på hundegalleri, der lød på, om hunde kunne 'mærke' det, hvis ejeren var gravid. Det var folkene, hvis enige om, at det kan de godt.

Så, er der nogle af jer herinde, der har kunnet mærke på jeres dejlige kattedyr, at de kendte til jeres graviditet? Og hvordan har de reageret? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte og (menneske-)graviditet
  • #1   14. dec 2011 Jeg er gravid, og har ikke kunne mærke det på vores 2 katte indtil videre.. Men er nu heller ikke så langt henne smiley Men har også hørt folk fortælle at deres dyr har kunne mærke det. smiley

• #2   14. dec 2011 Min søsters ene kat blev ved med at ælte maven imens hun var gravid.
    Har også hørt om folk hvor katten så har kravlet ind under blusen og slikket på maven smiley

• #3   14. dec 2011 min svigerinde er gravid i 8´ne måned og hendes vil hele tiden være i nærheden af hendes mave smiley og det er ikke noget den plejer ..

• #4   14. dec 2011 Han vil meget gerne ligge på hendes mave , det var så kun i starten han kunne slippe afsted med det for han er en stor kat på kg. 6+

• #5   14. dec 2011 Min gamle kat elskede at ligge på min mave at sove. Indtil en dag hvor babyen i maven sparkede så hårdt at katten ku mærke det, så gad hun ikke ligge der mere... smiley

• #6   14. dec 2011 Nej, hvor sødt egentlig. At I (næsten) alle katte, som har reageret smiley

• #7   15. dec 2011 Jeg havde en kat da jeg ventet mine børn som under begge graviditeter lå på min mave, men når jeg ikke var gravid lå han der ikke... Efter fødslen lå han altid som en bedrer vagthund ved siden af børnene og har også engang skræmt nabens hund ud da den kom på uandmeldt besøg gennem havedøren og min datter lå og som på sofaen... Desværre måtte han aflives sidste år pga. sygedom, men fik da 12 dejlige år med min elskede Laban...

Kommentér på:
Katte og (menneske-)graviditet

Annonce