{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.685 visninger | Oprettet:

katten angriber {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen ..

Freja min kat på 5 år har åbenbart haft en dårlig oplevelse med bamser - ved det lyder sjovt og underligt... Men.. ja i får lige en lille historie..

Idag sidder min kæreste og leger for sjovt med vores bamse som vi har fået fra hans mormor, og den betyder meget for ham fordi han har leget med den som lille osv..
Men ud i et er katten bare på med det samme, hun hvæser, puster sig op og angriber denne bamse - og den er faktisk større end hende.. Nå men min kæreste sætter den til side og vil bare lade den stå hvor den plejer... men det hjalp ikke..Hun gik helt amok på bamsen og fik revet den ned fra sofaen så man næsten sku tro i hendes øjne at bamsen har angrebet hende.. Nå men, vi har jo også nisser fremme osv som svigermor har lavet og dem er hun også begyndt at angribe ...

ehmm.. altså så et par timer efter og hun er faldet til ro osv så vil jeg sige hej til hende som normalt når hun går forbi en og vil tigge om mad... så får jeg bare den store boksetur selvom jeg havde sagt hendes navn osv.. og min arm er helt smadret nu fordi hun nåede og bide og rive og ja..

Er noget chokeret, men kan samtidig godt forstå hende, mht at hun har fået en oplevelse nu der hedder "bamsen angriber"

Men er der noget vi kan gøre så hun ikke ser det som en trussel ?? skal man tage det som når man får en ny killing i hjemmet ?? eller hvad ? er virkelig lost, men samtidig os bekymret .. smiley

ellers glædelig jul til jer alle

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
katten angriber

Annonce