1.849 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Jubiii vi vandt :-) Jubiii vi vandt :-)

Jeg deltager i Best Friends julekalender konkurrence næsten hverdag inde på FB, men tjekker da aldrig dagens vinder, for man vinder jo aldrig noget smiley .... Men så i dag kom posten med 2 stk lyserøde bløde kattesenge og en ordentlig stak af sådan nogle katte-bøfstænger-godbidagtige nogen.

Hver gang man deltager, så skal man skrive navnet på den FB- ven man vil dele med, Så nu bliver min datter på 11 år glad smiley Hun bor i øjeblikket hos hendes far, og får en kattekilling på 12 uger i næste uge:-)

Vi trængte mener end i aner til denne dejlige overraskelse smiley

Glade hilsner fra Gitte

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jubiii vi vandt :-)
  • #1   16. dec 2011 Snyyyd! Lige præcis de senge vil jeg gerne have haft!! hehe. men Tillykke smiley Jeg deltager også når jeg husker det smiley

• #2   16. dec 2011 Stort tillykke! smiley
    Ja, dem ville jeg også gerne ha vundet smiley

• #3   16. dec 2011 STORT TILLYKKE smiley

• #4   16. dec 2011 Hvor kan man deltage henne? smiley

• #5   16. dec 2011 Didde: Søg på Best friend på facebook tryk synes godt om og se deres væg der er links til alle konkurrencerne smiley

• #6   16. dec 2011 Tak smiley

• #7   16. dec 2011

Takker for lykønskningerne.

Jeg har en meget glad datter der har fået overrakt hendes del af præmien, og mine to katte ÆÆÆÆLSKER de der bøfstænger smiley

Sengen ved jeg ikke rigtig med, for den er for lille til Honny, min Maincoon, og Dobbi vil hellere putte hos hundene i deres kurv smiley

Gitte

• #8   17. dec 2011 Tillykke Gitte, det er velfortjent.
    Er Honny okay? (sidespring)

• #9   17. dec 2011 Marianne P

Ja for pokker ( undskyld mit udbrud, skal læses som et udtryk for glæde smiley

Honny stortrives og det er bare dejligt at se hvordan hun falder mere og mere til . Det er tydeligt at hun søger vores selskab, vil være hvor vi er.

Når vi sover ligger hun helt ind til os, og helst oven på os, når vi spiser mad, har hun fundet ud af nu at der er et bestemt sted på køkkenbordet hun har adgang til. Der ligger hun stor og mægtig og holder øje med os.

hun heler pænt nu og har ikke flere udposninger eller hævelser. Det væsker stadig fra såret, men det bliver mindre og mindre.

Hun er en klog kat, som kan klokken. Næsten på klokkeslet står hun klar og miaver for at få sin medicin. For hun er vild med de kødboler som jeg skjuler pillerne i smiley

Hun er en pragtfuld kat, fuld af personlighed, og jeg glæder mig hver dag til at lære hende bedre at kende

Glade hilsner fra en stolt kattemor

Kommentér på:
Jubiii vi vandt :-)

Annonce