1.895 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Anbefal GODT kattelegetøj :-) Anbefal GODT kattelegetøj :-)

Hejsa!
Jeg står i den situation at jeg sammen med min kat Pelle har boet hos min far siden August da min kæreste er udsendt og jeg ikke bryder mig om at være alene smiley

Min far har et OK stort hus, på 150 kvm - stort sammenlignet med vores lejlighed på 60 kvm. Nu er det sådan at jeg snart flytter hjem igen, og så skal jeg selvfølgelig have min kat med. Desværre er min kat MEGET opmærksomhedskrævende, og han styrter ofte rundt og nyder at han har masser af plads her. Men så meget plads har han jo ikke når vi kommer hjem, og jeg skal derfor have fat i noget legetøj der kan holde ham beskæftiget så han ikke går og mjaver hele dagen. Kan i anbefale noget? Noget som kan holde ham i gang? smiley Han er ikke udekat, og vi har heller ikke mulighed for at gøre ham til det.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal GODT kattelegetøj :-)
Kommentér på:
Anbefal GODT kattelegetøj :-)

Annonce