{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  litter kwitter
  • #1   16. dec 2011 Nej, hvorfor skulle man dog det?

• #2   16. dec 2011 Nej, synes det er lidt for.. at menneskeliggøre dyret smiley Ej det er for underlig en opfindelse for mig.

• #3   16. dec 2011 hvad er det?

• #4   16. dec 2011 En dims, der gør at over en længere periode lærer du din kat at skide på dit eget toilet, i stedet for en kattebakke. Den lærer den dog ikke at tørre sig, eller trække ud efter sig ;p

• #5   17. dec 2011 Haha min kæreste har snakket om at vende mogens til det smiley sender link til hende smiley

• #8   8. jan 2012 Louise, lærer du så også din kat at trække op efter sig? smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #11   8. jan 2012 Jeg kan ikke se at det skulle gøre katten stresset eller på anden måde gøre så den ikke får brugt sine naturlige instinkter, hvis katten synes det er ok og man kan se den kan lide det, så er der faktisk en stor fordel ved at de ikke får alt det støv fra gruset ned i deres små lunger. smiley

Ups, jeg siger ikke at nogen har sagt det gør den stresset.:-)

Men jeg tror ikke man kan lære en kat noget den slet ikke selv vil synes om. smiley
    Men jeg tænker at man vel skal gå hjemme og ikke have et 8 timers job, for så har man lun ca 5-6 timer om dagen til at kunne lære katten det og katten besøger så selv i en kattebakke resten af tiden, også om natten.:-)

Det må da være et stort arbejde og må tage lang tid at lære en kat det, vil jeg tro. smiley

• #14   9. jan 2012 Er enig med Susan her, og den med dyrlægerne er det ikke bare foderet om igen?? Vil blive mere overbevist hvis det var en ekspert i katteadfærd. Forstår simpelthen ikke den menneskeæighedsgørelse, min kæreste ville også købe det til mogens men der sagde jeg stop. Hvis man har dyr må man tage konsekvenserne bla hygijenen som jeg læste i et andet indlæg herinde med en der lukker sin kat inde på et lille toilet hver dag når hun er på job, fordi hun er bange for den går på bordet.... Dah du valgte katten, den valgte ikke dig!!(til hende) men pointen er at man påtager sig et ansvar, skal den så også have tøj på? Stiller mig uforstående, selvom jeg også hader grus i lejligheden så valgte jeg selv mogens.

Godnat herfra smiley

Kommentér på:
litter kwitter

Annonce