1.765 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Maine coon fundet i Sakskøbing! Maine coon fundet i Sakskøbing!

Jeg har i dag, fredag den 16. december, fået denne flinke dreng i midlertidig pleje, indtil retmæssige ejer findes.. En ældre dame i Sakskøbing har sommeren over fodret på denne tilløber!

Han er øremærket, men jeg ønsker ikke at oplyse nummeret - kan dog fortælle at mærkningen er foretaget af en dyrlæge i Næstved! Desværre ønsker ejer ikke at oplyse tlf, så jeg kan først komme videre på mandag hvor jeg kan komme i telefonisk kontakt med katteregistret.. Men håber at være så heldig at kunne få noget respons denne vej inden da!

Om katten står der blåsilver, makreltabby, han - kastreret, maine coon! Registreret 17. jan. 2010

Han er utrolig flink, rolig, kærlig og snakker meget.. Der må være nogen derude der savner sådan en fin dreng meget!

Der er et par billeder af ham her: http://www.kattegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=15445

De venligste hilsner
Sanne

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maine coon fundet i Sakskøbing!
  • #1   16. dec 2011 Jeg har prøvet at google lidt, der er en her, som efterlyses som stjålet og chippet, men det er fra november, så den kan det nok ikke være, sætter lige link for sikkerheds skyld.
    http://www.e-pages.dk/villabyerne/500/10

Nej det er vist gentofte, jeg søgte "main coon efterlyses Næstved"

Du kan evt se efter en dyrlæge der har åbent i morgen og ringe til vedkommende, de kan godt komme i kontakt (eller selv læse) udenfor 'kontor-tid'.

• #2   17. dec 2011 Sanne, kan det muligvis være ham her:
    (link fjernet)

Om ikke andet kan du via øremærket få oplyst navn, adresse og tlf.nr. på dyrlægen, som har øremærket den.
    Han har højdt sandsynligt et internt register, hvor den er registreret.

PS: Det nytter vist ikke at se efterlyste katte i Næstved, når katten er fundet på Lolland.

• #3   17. dec 2011 @Hanne: Årsagen til Næstved søgning var at katten er registreret i Næstved. Jeg har før hørt om katte der er kommet langt hjemmefra ved at være blind passager i en bil.

smiley

• #4   17. dec 2011 Hejsa!

Tak for den hurtige respons.. Det kan ikke være den stjålede kat, du linker til Pia D - desværre! Denne kat har jo været fodret på gennem hele sommeren og til nu! Det er heller ikke den du henviser til *Mega* - ham her er helt (ensfarvet) grå, hvor ham fra dyrenes beskyttelse her mere kontrast i de to farver.. Svært for mig at forklare, da jeg slet ikke er inde i det med farver!

Jeg ringer til en dyrlæge på mandag - der stod på katteregister.dk at de ville kontakte de registrerede ejere! Nu har katten været væk noget der ligner mindst et halvt år, så vil ikke forstyrre en dyrlæge i weekenden for det!

Men igen, tusind tak for den tid I har lagt i at prøve at hjælpe! smiley

Mvh Sanne

Kommentér på:
Maine coon fundet i Sakskøbing!

Annonce