{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.721 visninger | Oprettet:

Mave siger lyder {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Har en kat på omkring 9 måneder. Når hun har spist har jeg lagt mærke til at hendes mave siger lyder, lige som vores maver kan sige efter vi har spist eller når vi er sultne (lidt svært at forklare). Men lydende er ret tydelige at hører. Det lyder lidt underligt, men hun virker ikke generet af det.

Er der nogle der har oplevet dette før også, eller ved hvorfor hende mave gør det ? smiley

Hilsen Sophia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mave siger lyder
  • #1   19. dec 2011 Det gør Felines mave også!

    Har egentlig først lagt mærke til det for nylig, men idet hun heller ikke virker generet af det, har jeg bare tænkt, at det nok var ligesom når vores maver rumlede:)


  • #3   19. dec 2011 Okay super. Tak for jeres svar smiley

    Karina K: Har nemlig heller ikke lagt mærke til det før, men det er kun den ene af vores katte man kan høre det på smiley


  • #4   20. dec 2011 Jeg tror også det er luft fra når hun spiser. Hun får slugt maden for hurtigt og får for meget luft med. Måske har hun ikke gjort det før... Altså spist på den måde....

    Jeg tror nu Feline altid har haft rumlende mave, men lige nu bor vi sådan at hendes mad står lige ved siden af sengen, og så hører jeg det jo, når hun lige har spist:)


  • #5   20. dec 2011 Ja det er nok rigtig nok, vi har også skiftet mad til noget meget der smager (tror jeg) meget bedre end før (pga allergi fra den anden kat, men det er en anden historie). smiley

Kommentér på:
Mave siger lyder

Annonce