{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Nytårs dilemma :/ {{forumTopicSubject}}

Bekymringer bekymringer...

Jeg er blevet inviteret på en lille nytårs ferie i år, og har selvfølgelig sagt ja tak... Men men men...
Mine to babyer skal jo ikke med! -De er ude katte skal det lige siges. Sidste år var vi hjemme nytårsaften og sørgede for at holde dem inde under det slemme fyrværkeri. Min nabo har lovet at holde øje med dem og give mad og vand og sådan... Hvad gør i andre med jeres ude katte i nytåret? Styre de det bare selv?
Jeg tænker jo lidt, i alle andre situationer kommer de hjem, så mon ikke de også gør det der?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårs dilemma :/
  • #2   19. dec 2011 Jeg ville helt klart ikke lukke dem ud. Altså mine er indekatte, men hvis jeg var dig ville jeg absolut holde dem inde fra 15 hvor folk så småt går amok og til det hele er slut! Hvor længe skal du være væk? Kan du ikk få din nabo til at låse sig ind og give dem mad og lege lidt med dem.?

Hvordan plejer de reagere nytårsaften? (hvis de har oplevet set før)?
    Det kommer vel os an på hvor meget fyrværkeri der er i dit område smiley
    Hvis de er panik slagne tænker jeg det kunne være ret stressende at færdes udenfor!
    - men der skal nok være nogen af en anden opfattelse, som måske selv har udekatte.

• #3   19. dec 2011 Nå der overhalede du mig lige indenom Lone smiley ja enig med dig smiley

• #6   19. dec 2011 Inden vi solgte huset og flyttede..

Plejede vi altid at lukke kattene inde i garagen.
    Ligge mad og vand derind, og selvfølgelig et sted de kunne træde af smiley

Garagen, var forholdsvis stor, så de havde masser af plads at gå rundt I, det skal så lige siges, at de om morgenen, fik lov til at gå rundt ude, og når de kom hjem lukkede vi dem ind i garagen..

smiley

Nogen gange kom Sunshine op til mig smiley

• #7   19. dec 2011 Min nabo fodre og nusser dem. Vi skal være væk i 5 dage, men vil jo helst ikke være til besvær for min nabo.. Hun skal jo også feste... De plejer at være lige glade, sidste år blev de inde som skrevet i indlægget, men reagerede ikke synderligt på det...

Kommentér på:
Nytårs dilemma :/

Annonce