{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeres katte ude om natten?
  • #1   23. dec 2011 Nej.



  • #2   23. dec 2011 Nej - heller ikke om dagen

  • #3   23. dec 2011 Kunne også godt tænke mig at høre hvorfor og hvorfor ikke? smiley

  • #5   24. dec 2011 Min hankat bandit er tit ude hele natten, han vil ud når jeg kommer hjem fra job ca. 23.30 og han har fået lidt mad, han kradser på døren og miauer når han vil ind, det er som regl ved 7 tiden men det er lidt forskelligt.. der er også dage han er ude hele aftenen og så sover inde om natten, når det er det rigtig koldt er han mere inde.
    Min hunkat tia er mest inde om natten og lidt ude om dagen


  • #7   24. dec 2011 Mine katte styrer det selv, da de har kattelem ud til en stor indhegnet have, men normalt sover de inde om natten.
    Katte er for øvrigt ikke natdyr, men skumringsdyr.


  • #8   24. dec 2011 mega.... mine er meget ude om natten
    Vågnede for 2 timer siden... ved ikke om det er pga spænding i aften hehe... Har haft kattene inde og ude 4-5 gange nu


  • #10   24. dec 2011 Pepper har muligheden, men sover tit under sengen. Er ret træls hvis han har været på jagt, og tager mus med indenfor :S

  • #11   24. dec 2011 Har indhegnet haven og de kommer kun ud under opsyn. Tør ikke lade dem løbe frit der sker simpelthen for mange ulykker plus der jo folk der hader katte derude der kan finde på at mishandle dem eller stjæle dem. De plager faktisk ikke engang noget særligt for at komme ud, og er det koldt eller regner er man ALT for fin til at gå ude hehe.

  • #12   24. dec 2011 Glædelig juleaften forresten!

  • #13   24. dec 2011 Om sommeren er Felix ude hele natten.. Min. 6 timer.
    og nu her hvor det er vinter er jeg ikke så glad for at han er ude hele natten, pga. det er så koldt, men nogle dage er han nødt til det, for når jeg skal i seng og har kaldt på ham flere gange i løbet af en halv time uden han kommer, så opgiver jeg til sidst. Men ellers plejer han at komme ind ved 23 tiden og sover inde.. Vi har desværre ingen kattelem, selvom det ville være meget lettere..

    GLÆDELIG JUL TIL JER ALLESAMMEN! Håber i får en super hyggelig dag :o)


  • #14   24. dec 2011 Mine katte er inde både dag og nat. nogle har mulighed for at komme i løbegårde, men ingen løse katte her.
    På den måde skal jeg ikke opleve de bliver kørt over, stjålet, eller bliver syge . Af samme grund vælger jeg også de killingekøber der kan give dem samme trykke måde at leve på.

    Glædelig jul og godt nytår

    lene og høgerstedets skovkatte


  • #15   24. dec 2011 Jeg ser helst mine katte er inde om natten for min egen skyld smiley men det er tit hvis jeg har haft aften arbejde at min hankat vil ud og så kommer han ikke altid når jeg kalder og vil i seng men han klare sig fint jeg vil bare helst have de er inde smiley mine hunkatte er ikke så meget ude i det heletaget de gider ikke rigtig smiley
    Rigtig glædelig jul smiley


  • #16   25. dec 2011 Fordi de er indekatte. Hvis de skal ud bliver det i lukket kattegård, hvor de ikke kan irritere andre, komme til skade eller beskadige ting og mennesker.

  • #17   25. dec 2011 Jeg har ingen katte lige pt. men da jeg havde, var han ikke udenfor.
    Jeg skal have to til foråret og der bliver bygget en indhegning til dem- ville aldrig kunne bære at de skulle blive kørt over, eller komme i fingrene på de forkerte mennesker (dem er der altså mange af)


Kommentér på:
Er jeres katte ude om natten?

Annonce