{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på kat
  • #2   26. dec 2011 Hvor meget har du da givet?

  • #4   26. dec 2011 Lea.. de var da en dyr dyrelæge du har dig..hehe lidt vanvittige priser du skriver..

  • #6   26. dec 2011 Ok det lyder helt vildt i forhold til min dyre læge men det er jo forskelligt..:-)

  • #8   26. dec 2011 Ja det er nemlig rigtigt Lea smiley
    - men jeg har samlet givet 2050 kr for hende.
    så syntes det var vildt billigt at jeg satte hende til 800 kr var enda villig til at gå ned i pris.


  • #10   26. dec 2011 Nej nemlig smiley
    - men kom i tvil om det var mig der ikke hade styr på hvor højt man skulle sætte den _o


  • #13   26. dec 2011 Som opdrætter får man heller ikke de faktiske udgifter hjem, så er man i hvert fald mere end heldig. Når man lægger det hele sammen.

    Svære er det nok, når det "kun" er en huskat. Ja, sådan er der mange der tænker, dem kan man jo få gratis alle steder. Som nogen er inde på, så tænker de ikke flere dage frem, hvor de selv, hvis de vel at bemærke er gode katte-ejere, selv skal ud og have det gjort. Mange lader være, fordi det er jo kun en kat.
    Så være glad for at du har gjort det moralsk rigtigt med killingen og håb på at den får en dejlig familie.


  • #14   27. dec 2011 På hitte kiæling hvor vi lige hsr købt en 13 iger gammel killing i dsg koster det 950 kr så 800 er da ikke så galt altefter alderen. Vil dog sige hvis det var mig at jeg ville ligge mere vægt på det nye hjem end prisen, når det nu ikke er opdræt smiley

  • #16   27. dec 2011 Super mange tak for jeres svar, smiley
    - jeg er fuldkommen enige med jer om at det ikke er prisen der tæller, og hjemmet er det vigtigste ´ men blev bare så tosset over de kunne finde på at skrive JAMEN DET ER JO BARE EN HUSKAT!, xD Chanel er ikke bare en huskat men en dejlig kat, som har hele pakken. så ja tosset blev jeg smiley


Kommentér på:
Pris på kat

Annonce