{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.481 visninger | Oprettet:

Natasha J
Natasha J
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32

Ang sterilition af kat, nu hvæser hankat af hende. {{forumTopicSubject}}

Heysa...

Jeg har lige fået steriliseret min hunkat idag, og hun har fået en fin krage på og har det godt...
Men efter vi er kommet hjem med hende gider vores hankat hende overhoved ikke, og hvergang hun går hen til ham hvæser han helt vildt af hende...
De har boet sammen i 3 år nu og er indekatte begge 2 og har altid haft det godt sammen...
Men hvordan kan det være han opføre sig sådan lige pludselig? Er nervøs for de pludselig ikke kan sammen mere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang sterilition af kat, nu hvæser hankat af hende.
  • #1   27. dec 2011 hun lugter fremmed...

Hun lugter af dyrlæge og det synes den anden kat er farligt.
    Det aftager snart.

• #2   27. dec 2011 Helt enig med Christa , hun lugter anderledes af dyrlæge , så det aftager så snart hun ikke lugte af dyrlæge .

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#3   27. dec 2011 Okay, håber bare det er det så... For virker rigtig underligt han er sådan overfor hende... De har altid gået rigtig godt i spænd og nu ligger han i et hjørne og hvæser af hende... Håber det går over her en af dagene..

• #4   27. dec 2011 skill dem ad. Tag hende med i seng - så får hun lugt af dig - så er hun sikkert mindre farlig imorgen

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#5   27. dec 2011 Skiller dem også ad her når jeg går i seng.. Hun kommer ind til mig og sove og hankatten bliver i stuen... Så skal jeg heller ikke holde øje med om han er efter hende hele tiden..

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#6   27. dec 2011 Tror i også det er fordi hun har fået kraven på han er sådan overfor hende?
    Ved godt jeg stiller lidt mange spørgsmål, men er lidt nervøs smiley

• #7   27. dec 2011 Hun lugter anderledes, hun har noget "nyt" på - og hun er svag, og det reagere katte på, fordi de undre sig over den anden ikke har samme adfærd som normalt og ikke lugter som normalt smiley så mon ikke det nok skal gå over i morgen eller overmorgen når hun kommer på benene igen og dufter lidt mere som hun plejer smiley

• #8   27. dec 2011 I stedet for krave skulle du hellere give hende en bodystocking på.
    Krave = stress = langsom sårheling og risiko for gennembrud af latente sygdomme.

For øvrigt har mine neutraliserede piger ALDRIG haft hverken krave eller bodystocking på - og uden problemer.

Fik du smertestillende med hjem til hende?

Og vær ellers rolig. Han accepterer hende igen, når lugten af dyrlæge er dunstet af og kraven er væk.

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#9   27. dec 2011 okay smiley Men hvis hun får body på, kan hun jo ikke komme på potten?
    Nej har ikke fået smertestillende med hjem til hende, sagde dyrlægen man ikke behøves smiley Okay der håber jeg også, for er lidt skræmmende at se ham være sådan overfor hende..

• #10   27. dec 2011 Fandme jo de behøver smertestillende!

De kan sagtens komme på potten med en bodystocking på, ses tydeligt på sidste billede - kig her:

http://www.kattegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=9807

• #11   27. dec 2011 Du SKAL have smertestillende til hende!! Ellers får hun da frygteligt ondt..
    Vores hunkat fik smertestillende i 5 dage, da hun blev steriliseret.

• #12   27. dec 2011 Tror det kommer an på hvilken læge man går til - mine får hellere ikke smertestillende når de er blevet neutraliseret, og er som regel på toppen igen efter en halv til en hel dag

• #13   27. dec 2011 Jeg ville blive stiktosset hvis min dyrlæge ikke gav smertestillende med hjem. Nu har jeg selv fået opereret maven og ville sørme nødig have klare det ude. Jeg tror ikke det er anderledes for en kat, selv om de er nogle hårde bananer.
    Jeg ville også tage den krave af, det er synd for katten. En hjemmelavet bodystocking er at foretrække, med mindre man har købt en hos dyrlægen. Har han/hun dem ikke, bestiller man den INDEN operationen. Den koster ca 200,- og kan bruges igen og igen

• #14   27. dec 2011 Hvordan skulle noget levende væsen kunne klare at blive skåret op, opereret og syet sammen igen uden smertelindring? Det har man da ikke lyst til selv at gå igennem. Katten har garanteret fået noget hos dyrlægen, men det holder max til i morgen.
    Katte er nogle hårde nogen, som ikke gerne viser smerte. Men derfor kan de godt have ondt alligevel.

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#15   28. dec 2011 Så har jeg været ude og købe Metacam til hende "smertestillende" da jeg kunne se hun havde ondt... Håber det hjælper smiley
    Mht vores hankat hvæser han stadig af hende og er sur på hende... Også selvom hun har sovet hos mig hele natten smiley Hmmmm

• #16   28. dec 2011 Det gør han sikkert fordi hun opfører sig anderledes end hun plejer. Det går over igen.

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#17   28. dec 2011 Ja må vi håbe... Det utrolig hvad det kan gøre bare fordi hun er blevet steriliseret så skal han opføre sig sådan.... Kan godt nok ikke lide det... For hun vil jo bare hen og hilse på ham og så hvæser han...

• #18   28. dec 2011 Min kastrat hvæsede også af min hunkat, da hun var blevet steriliseret, men tror han var lidt utryg ved hende, fordi hun bevægede sig anderledes, både pga. operationen, men også fordi hun stadig var noget påvirket efter bedøvelsen.
    Efter en dag gik det over.

• #19   28. dec 2011 Jeg har aldrig nogen probemer med de andre katte. Jeg bruge aldrig skærm men bodystocking. Jeg tror det kan skyldes narkosen - dyrlægerne har forskelige - nogen giver sikkert mere lugt end andre

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#20   29. dec 2011 Hey igen...

Nu er der gået 2 dage og det går lidt bedre med dem når de er sammen, men hver gang vores hankat løber, løber hun efter og så er der fight med hvæsen og slå ud efter hinanden...
    Synes i det er bedst vi stadig holder dem adskilt eller skal de selv finde ud af det? for vi prøver lige nu at holde dem i samme rum, men de er stadig sure på hinanden, men når de ligger hver stille i samme rum er der ikke noget...
    Og hver gang de begynder at slås tager vi dem fra hinanden...
    men hvad er bedst, stadig holde dem adskilt eller lade dem selv finde ud af det?

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#21   29. dec 2011 Og fordi de er efter hinanden hele tiden er det fordi de skal finde ud af hvem der bestemmer igen?

Kommentér på:
Ang sterilition af kat, nu hvæser hankat af hende.

Annonce