620 visninger
|
Oprettet:
Tørfoder til sterilliseret - kun royal canin? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Har lige fået den nye reklameavis fra Maxizoo, hvor de har et slanketema til katte. Men jeg kan kun se tørfoder til steriliserede katte fra royal canin, og det er godt nok dyrt
Er der nogen, der ved om andre mærker laver steriliseret tørfoder? og kan man bruge light foder i stedet?
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Giv den det foder den plejer at få og vådfoder 2 gange dagligt.
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
Det var bare en gang, hvor man kunne få en gratis pose kattefoder i Maxizoo, og så spurgte ekspedienten om min kat, og jeg sagde at den også var steriliseret. Så var det, at hun sagde, at det var bedst at give special foder, fordi det forhindre urinsten (tro jeg det var, kan ikke helt huske det). Det vidste jeg så ikke, og vil hellere ikke have, at min kat skal have det dårligt eller dø af sådan noget.
Men måske blev jeg bare igen fuppet af en sælger
Men min kat er faktisk ikke overvægtig, og jeg tager hende med ud i haven, og hun leger stadig aktivt
feb 2010
Jeg har aldrig haft katte med urinvejsproblemer efter neutralisering og jeg mener at produkterne, som i øvrigt laves i 2 varianter, til både hun og hankatte der er neutraliseret, er med til at gøre jungle af foder endnu mere uoverskueligt for os almindelige mennesker.
Så mit råd vil stadig være normalt foder plus vådfoder 2 gange om dagen. Og så kan jeg varmt anbefale drikkefontæne.
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Svar: 196
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Svar: 196
feb 2010
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 110
Jeg synes i hvert fald at mine katte får drukket en del mere vand, efter jeg skiftede til en drikkefontæne
Tørfoder til sterilliseret - kun royal canin?