{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Ikke bange for bragene :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Jeg står i den situation at min kat skal være alene hjemme nytårs aften .. Jeg lader lyset være tændt, lader fjernsynet gå og laver "huler" hun kan putte sig i .. + der selvfølgelig er mad og drikke til hende.

Jeg har virkelig været nervøs for hvordan hun ville reagere på bragene.. Men her de sidste to aftener har folk skudt en del af heromkring, Tøsen hoppede med glæde op i vinduet mens halen flyttede sig fra side til side .. Hun var hel fasineret af det.. Selvom der kom nogle kanon-slag-brag reagerede hun ikke det mindste smiley

Så nu er jeg ikke så nervøs for at hun skal være selv alligevel ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke bange for bragene :)
  • #1   30. dec 2011 Ej det kan jeg godt forstå at du er glad for!

Jeg har lige selv anskaffet mig en killing på 13 uger. skulle have hentet ham da han var 12 men han blev ramt af lopper så "sælger" ville beholde ham nogle dage mere til lopperne var væk. han skal også være alene hjemme nytårsaften og jeg var også så nervøs for hvordan det skulle gå nu hvor vi ikke ville nå at have så meget tid sammen inden han skulle være alene. men han siger ingen ting til bagene og er allerede helt tryg ved sit nye hjem. han ved lige hvor alting er mad og toilet og har allerede fundet sin plads i sofaen og sengen smiley
    Dog tager vi først afsted kl 18 nytårsaften så tiden alene mindskes til et minimum.

Håber I alle får en dejlig aften.

Glædeligt nytår

• #3   30. dec 2011 Mine er heller ikke bange for det. Den ene reagerer slet ikke, den anden virker bare nysgerrig - hun kigger en gang i mellem ud af vinduet og siger den der jagt-lys hun også siger når hun ser en fugl eller flue eller noget. Det virker meget som om hun synes det er lidt sjovt/underholdende smiley

• #4   30. dec 2011 mine reagere heller ikk på det og ellers gemmer de sig, de skal også være alene hjemme så sørger bare for de begge er inde.
    Rigtig godt nytår allesammen, håber i får en god aften i morgen, pas på jer selv når i fyrer af :o)

• #5   30. dec 2011 Ej hvor dejligt smiley Mine 2 ældste er os rigtig ligeglade med det smiley men Berta er pisse bange, har dog anskaffet filiway og holder nytår hjemme i år og ser hvordan hun tager det, ellers må nytårsfesten være hos mig til næste år smiley

• #6   1. jan 2012 Dejligt - vores var også hans første nytår og han sov fra det smiley Han er så ligeglad - der bliver så også skudt af engang imellem her i byen på alle tider af året.

Kommentér på:
Ikke bange for bragene :)

Annonce