Ikke bange for bragene :) {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg står i den situation at min kat skal være alene hjemme nytårs aften .. Jeg lader lyset være tændt, lader fjernsynet gå og laver "huler" hun kan putte sig i .. + der selvfølgelig er mad og drikke til hende.
Jeg har virkelig været nervøs for hvordan hun ville reagere på bragene.. Men her de sidste to aftener har folk skudt en del af heromkring, Tøsen hoppede med glæde op i vinduet mens halen flyttede sig fra side til side .. Hun var hel fasineret af det.. Selvom der kom nogle kanon-slag-brag reagerede hun ikke det mindste
Så nu er jeg ikke så nervøs for at hun skal være selv alligevel !
dec 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 7
Jeg har lige selv anskaffet mig en killing på 13 uger. skulle have hentet ham da han var 12 men han blev ramt af lopper så "sælger" ville beholde ham nogle dage mere til lopperne var væk. han skal også være alene hjemme nytårsaften og jeg var også så nervøs for hvordan det skulle gå nu hvor vi ikke ville nå at have så meget tid sammen inden han skulle være alene. men han siger ingen ting til bagene og er allerede helt tryg ved sit nye hjem. han ved lige hvor alting er mad og toilet og har allerede fundet sin plads i sofaen og sengen
Dog tager vi først afsted kl 18 nytårsaften så tiden alene mindskes til et minimum.
Håber I alle får en dejlig aften.
Glædeligt nytår
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 109
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 42
Rigtig godt nytår allesammen, håber i får en god aften i morgen, pas på jer selv når i fyrer af :o)
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Ikke bange for bragene :)