{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

1. Negle klipning :) {{forumTopicSubject}}


Idag fik jeg ENDELIG lettet min bagdel hen til dyrhandleren for at købe en negle klipper da Tøsen's negle begyndte at blive liiidt for skarpe ..
Hun bruger sit kradsetræ meget, meeeen.. Ikke nok smiley

Så i dag skulle det være, jeg fik købt en negleklipper til hende og så satte vi os ellers til rette med at få ordnet neglene .. I starten skulle der lige en del overbevisning om at det altså ikke var farligt.. Efter den første pote skulle jeg så overbevise Tøsen om at det SKULLE gøres og at hun ikke havde noget valg..
De sidste to poter tog hun bare SÅ flot !
Så da vi var færdige fik hun en "godbid" i form af den ene af hendes yndlings tørfoder smiley

Hun var selvfølgelig lidt sur på mig bagefter, meeen nu er jeg tilgivet da hun ligger rigtig og gør sig til for at få min opmærksomhed + hun spinder vel tilfreds smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1. Negle klipning :)
  • #1   2. jan 2012 Heh smiley Jeg bruger en alm. negleklipper, og aldrig bagpoterne for så kan han næsten ikke klatre smiley ynkeligt syn

  • #2   2. jan 2012 Jeg har så valgt at købe en lille en til katten smiley
    Jeg har jo klippet både for og bagpoterne, og indtil videre går det fint fint med at hoppe og danse som hun plejer smiley


  • #3   2. jan 2012 Jeg er også nødt til at klippe mine kattes negle da de kravler op af ryggen af mig hver dag...Av. klippede mine bassers kløer mens de lå og sov så de siger ikke noget til det. Nulrer også deres poter hver gang jeg kan komme til det så de er vandt til jeg røre der.

  • #4   2. jan 2012 Jeg klipper ikke neglene på kattene mere men da jeg gjorde var det imens de sov smiley smart smiley men lige som en sidebemærkning, så hvæsser de altså klør for at holde dem skarpe og spidse, da det jo er deres jagtredskab og forsvar /våben i naturen , så det meget forståeligt at du ikk synes hendes kradsetræ hjælper smiley

Kommentér på:
1. Negle klipning :)

Annonce