Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inges Kattehjem.
  • #2   4. jan 2012 okay det var godt nok billigt ! smiley Må lige ringe til dem imorgen

• #3   4. jan 2012 Jeg tror kun det er hvis man køber kat der. Men er ikke sikker. Der er også dyrlæger der en gang imellem har "tilbud" på neutraliserering og øremærkning

• #4   4. jan 2012 Min Smokey er fra Inges Kattehjem. JEg gav 1200 kr. for ham og det var inkl. 1. og 2. vaccine, øremærkning (som de gratis og uden de mindste problemer lavede om da det ikke var helt iorden første gang - men det kan jo ske), chipning og neutralisering.

• #5   5. jan 2012 Jeg skal have neutraliseret Ullie idag ..
    Er ligeglad med prisen, så længe jeg er glad for dyrlægen ..

• #6   5. jan 2012 Mette:
    Ja det er tåbeligt at de 2 registre ikke kan samarbejde og i mine øjne ligeså tåbrligt at man skal betale for at få dem reg. i et andet register.

• #8   5. jan 2012 tak for jeres svar !!

Maria Cecilie - det var ikke det tråden gik ud på!! Prisen er også for mig ligegyldig, men har kun hørt godt derfra, så hvis prisen er god er det bare en bonus..

Kamilla: København, så glostrup er nok det tætteste. Men ja har også hørt at de er søde og rigtig gode.

• #9   6. jan 2012 Louise Kristine> Tror ikke at Kamilla snakker om Inges kattehjem:-) Det er hendes egen dyrlæge hun mener... Sådan som jeg læser det.

Jeg har lige fået sterilliseret mine to hunkatte hos Inges kattehjem i Glostrup. De er i øvrigt de eneste med tilhørende klinik, så man kan kun få dem fixet dér:-) Det koster 1010 kr. for en hunkat og det er inkl. øretattoo. Ved ikke hvad de tager for en hankat, men det er højst sandsynligt meget billigere, eftersom det er et minimalt indgreb:-)

• #10   6. jan 2012 nåååååår ! altså smiley hehe.. ringede til dem idag, og nu koster det det 1350 med øre tattto. så tror jeg holder mig til min egen dyrlæge der bruger chip smiley

• #11   7. jan 2012 What! Var det hos dem i Glostrup??? Jeg fik mine opereret d.8.december:-/ Det var noget af en stigning

• #12   7. jan 2012 Forresten, så ville jeg helst have undgået at få min tatoveret, da de er indekatte og altid vil være det, men jeg kunne ikke fravælge det. Må faktisk indrømme at det ikke er ret synligt. Og hvis man har udekat, så er det lidt mere tydeligt at nogle ejer katten, end med chip. Tror der er mange der ikke gider at køre ned til en dyrlæge for at få dem til at tjekke om en kat er chippet. Men hvis man kan se at den har en øretattoo. så kan man selv slå den op på nettet og ringe til kattens ejermand:-)

• #13   7. jan 2012 Det kan man kun, hvis den er registreret, det glemmer rigtig mange katte-ejere at gøre og dem der ikke gør, glemmer at flytte adresse, hvis de selv flytter.
    Men uanset om man har inde eller udekat bør den mærkes på en eller anden måde.

• #15   7. jan 2012 Anja: Ja de må ha sat deres priser meget op åbenbart !!

Min hvide kat har øre tat, og det er så ærgeligt når hun er helt hvid smiley så har hun bare to grønne øre, æv! det vil jeg helst undgå hos min lille smiley

Men ja, tror du har ret omkring det med chippen, folk er så dovne hehe smiley

• #16   7. jan 2012 Jeg går generelt ind for at chippe katte med hvide ører, men jeg vil så sige at der er et par stykker, der laver dem i hånden, hvor de sidder meget langt nede i øret og kan ikke ses. Min Ciddi har som den eneste i flokken den tattoo og selv ikke dommerne på udstillingerne ser den.
    Så man kan altså finde nogen der kan gøre det pænt og ordenligt. Der er iøvrigt brugt sort sværte.

• #17   7. jan 2012 hvor er du heldig! se hvor voldsomt det er i Milles, 3. sidste billed. http://www.kattegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=34679

• #18   9. jan 2012 Louise Kristine> Ja, det har da godt nok. Så har jeg været heldig:-)

Nej, min Tess er også meget lys og jeg var også noget skeptisk mht. øretatto'en. Men den er faktisk ikke så slem, så jeg kan godt leve med det, he he:-)

Jeg er nu ret sikker på at mine katte aldrig kommer ud. Og heller ikke fordi at de stikker af. De har ikke mulighed for at være ved hoveddøren. når jeg ikke er hjemme og kan altså ikke stikke af gennem den, når jeg går ind og ud. Og jeg har monteret såan nogle dimser på vinduerne, så de ikke kan åbnes, mere end et par cm. Men ja, man hører jo nogle gange at indekatte stikker af.. Og jeg må siges at jeg undres og jeg er nok også lidt fordømmene på det punkt, da jeg ikke mener at det kan være SÅ svært at holde en kat inde:-)

• #19   13. jan 2012 Har det på samme måde som dig, kan heller ikke se hvordan det kan være så svært smiley mine har heller ikke mulighed for at komme ud af hoveddøren, og har ikke åbne vinduer eller altan når jeg ikke er der.

Kommentér på:
Inges Kattehjem.

Annonce