{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Update på Mickey og McQueen {{forumTopicSubject}}

Tja, så er knægtene altså blevet 6½ måned gamle, og sikke det går derud af.

De er vokset rigtig meget det første halve år, og de spiste meget af den årsag. Nu kan jeg godt se at de ikke vokser med helt den samme hastighed længere. de er så til gengæld nogle pænt store banditter nu. Vi tæller nok ikke under 6 kg per styk. De er ikke tykke, men derimod pæne og slanke.

De er fritløbere - et skældsord i nogle kattehjem. Vi kalder det et rigtigt katteliv. Vi bor et utrolig godt sted. der er to dobbelthuse hvoraf vi ejer ene halvdel af det ene. I den anden halvdel bor der et middelaldernede ægtepar som OSSE har 3 katte - 1 voksen hun og to store killinger på alder med Mickey og McQueen. NØJ hvor det går godt kattene imellem. De leger dagen lang og går på visit hos hinanden hver dag. de spiser endda osse hos hinanden. i den forbindelse skal så siges at alle katte fodres med Hills og vores fodres foruden det osse med Orijon. Så nogle dage forsvinder fodret i løbet af ingen tid og andre dage står den nærmest urørt. Så har de spist mad hos naboen. Igår nat sov en af naboens katte her hos os og det ser ud til at ske igen i nat med en af deres andre katte. Naboen ved udemærket godt hvor de er når de ikke kommer hjem til natten. Så er katten(ene) inde ved siden af hos os.

Om der er nogle unoder??? NÆ, ikke det vi vil kalde unoder ihvert fald. De kradser i vores sofa, men den er skisme osse en gammel las i forvejen og vi køber aldrig nyt da det hurtigt slides af katte og børn her i huset.

naboerne omkring - osse dem på den anden side af vores stakitter, er vilde med misserne - de kæler hellere end gerne med dem og synes det er skønt at være skadedyrsfri. Med hele 7 katte (genboen har en renracet Norsk Skovkat) som osse ind imellem løber frit - nok primært når den kan se sit snit til at komme ud af døren uopdaget GG: Så vi er et katteri bestående af 4 familier og ialt 7 katte.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Update på Mickey og McQueen
  • #1   12. jan 2012 Det lyder da hyggeligt smiley

Det må være rart at naboerne omkring også er glade for fritløbende katte smiley og skægt at I har "delekatte" *GG*

Jeg ville ikke selv turde anskaffe en fritløber her hvor jeg bor (selvom der er andre på vejen, der har) - eller så skule jeg bo helt ude, hvor kragerne er vendt smiley

Jeg ville til gengæld ikke sætte pris på at min sofa blev benyttet til kradsebræt - så jeg ville håbe den del bare var killinger-tosserier og gik over, når de blev lidt ældre og mere fornuftige:-)

Kommentér på:
Update på Mickey og McQueen

Annonce